ESveen Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Da har vi sammlet ett par stykker til ett lite BMW møte i Trondheim, og ønsker de som kan velkommen til og møte opp på Valentinlystsenteret (parkeringsplassen like ved Bugatti) Søndag 15.07.07 klokken 12.00. Vi håper og få til en fast søndag i måneden eller annenhver uke der folk kan møtes ett par timer og skryte av bilene sine, samt ta en kaffe på Bugatti. Etter møtene blir det lagt ut bilder etc. her på bimmers.no. Håper på respons, samt at folk sier ifra om tidspunkt/dag ikke passer. Dette er ett reint prøveprosjekt som vi håper ekspanderer etterhvert. MVH Einar. (beklager at dette kommer litt sent på folk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Fikk vasket touringen så stiller jeg Einar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Løkken86 Skrevet Juli 14, 2007 Share Skrevet Juli 14, 2007 Kjempebra tiltak det her da Einar! Men kan dessvrre ikke komme denne gangen på grunn av ferie. Men kjem gjerne neste gang!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenneth520IA Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Bra! Så dette litt for sent, men er absolutt med på BMW-treff her i Trondheim. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Da har Einar og Johnny hatt første "bimmers-Trondheim"treff Gikk brått 3 timer... Kjente ikke hverandre fra før vi, men har felles interesse for BMW og det holder. Håper flere tar turen neste gang. ALBUM: http://s198.photobucket.com/albums/aa24 ... im/150707/ (Ser det ble åpne panser... måtte jo oppi og kikke litt Både på liten og stor ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 15, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2007 Ble en bra start dette Johnny. Neste gang er vi dobbelt så mange samt at det blir finvær og grilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mexos Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Dumt å legge det til samme helg som Rudskogen. Kommer på neste treff hvis det passer for synes dette var en bra tiltak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Så d litt seint, ska prøv å kom på neste treff. Go ide da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Da prøver vi igjen! Nytt møte for bimmers Trondheim. Denne gangen på Granåsen (hoppbakken). Hvis været tillater det er det fritt fram med engangsgriller og eventuellt pålegg. Dette blir holdt på Søndag den 28. juli. Så det er bare og møte opp med nypolert bil samt skryteevnen i behold! Gjerne fortell dette til alle deres venner med bil fra bayern. Denne gang vil vi se dobbelt så mange biler som sist (Minst) MVH EinarSveen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Hmm... Såg ikke denne annonsen før nå, men hadde jeg sett det tidligere hadde jeg møtt opp:) Å den 28. er jeg i syden, så får ikke med meg det heller Er ingen mulighet for å ta det den 5. august da?? Og synes 12 var litt tidlig å, for dem som skal ta seg en fest på lørdag f.eks Kansje tatt d på lørdag?!? Bare noen tips Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Bra du kommer med innspill. Grunnen til at valget faller på søndag er fordi endel av oss har unger samt at det fleste parkeringsplasser er tomme da Det vil bli holdt flere treff med 14. dagers mellomrom. følg med på denne tråden så se du når. Einar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Okei! Ja passer kansje bedre på søndager da ja... Men 28. er jo en lørdag, skrevet feil eller? Hmm, men etter neste 14. dag igjen, da blir det 11. august på lørdag, og 12. august på søndag, å da reiser jeg bort på jobb søndagen... Men etter neste 14. dag da er jeg hjemme hele helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 skal ikke sette deg i tvil her. men ifølge kalenderen min på pc'en så er 28. i juli 2007 en søndag. (rett meg om dette er feil). håper du stiller opp iallefall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 heyhey! nå går det opp ett lys her! beklager! microsoft på det beste. er vant med kalenderen på jobb som BEGYNNER med en mandag. ser nå at søndag ER 29 juli. beklager at jeg tokk deg i tvil. skal forandre topic med en gang. MVH Einar. (det finnes sterkt oppegående personer fortsatt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Hehe men samme det, får ikke til og komme allikevell Men skal prøve å få med meg ett treff i løptet av såmmeren/høsten Bra noen ordner slikt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå