Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

JA :D

Kanskje snakke om vi kan ta et treff når du er hjemme?

Er hjemme fra 25.-28 Oktober så vi kan gjerne ta et treff da :) Litt vanskelig å få til gokartkjøring da, men foreslår en gokart runde i desember når jeg er hjemme for juleferie :) Skal sikkert jobbe litt og da :) Så en plass imellom 13-23 desember hadde det vært kjekt med en runde gokart på Sandmoen :) Hvis vi tar det en fredagskveld kan vi bevege oss over på bowlingdelen etter klokken 9 og ta en pils og bowle litt og bli bedre kjent?
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mexos

Er hjemme fra 25.-28 Oktober så vi kan gjerne ta et treff da Litt vanskelig å få til gokartkjøring da, men foreslår en gokart runde i desember når jeg er hjemme for juleferie Skal sikkert jobbe litt og da Så en plass imellom 13-23 desember hadde det vært kjekt med en runde gokart på Sandmoen Hvis vi tar det en fredagskveld kan vi bevege oss over på bowlingdelen etter klokken 9 og ta en pils og bowle litt og bli bedre kjent

Jeg er absolutt med på denne tanken! Men alle vet jo at det er ingenting som heter en pils

Da må jeg ha sjåfør også :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei.

Prøvde desperat å oppdatere forsiden i går men fikk kun feilmeldinger, så beklager at det kommer litt seint ut.

Som sagt så blir treffene i parkeringskjelleren på Storm sentret på Tiller utover vinteren. Håper flest mulig vil komme selv om de har vinterfelger og vannskelig for å vaske bilene så ofte. Tidspunket blir 13.00

Kaffe kan kjøpes på McDonalds i nabobygget.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...