Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

DSCI0004.jpg

DSCI0003.jpg

DSCI0002.jpg

Var heldige med været denne gangen :D

I tillegg til Ske1eton og E.sveen kom det en fin E39 og to gutter som var i militæret på Værnes kom i en fin E34 shadowline.

(Glemt navn jeg da, men håper de presenterer seg på tråden.

Kim var der med en racingsykkel jeg ikke fikk med meg merket på, men det viser jo at det går an å droppe innom og hilse på selv om man ikke har med bimmeren også....

Og for de som gikk glipp av treff denne gangen vil jeg oppsummere med at jeg synes det er utrolig positivt å være der og treffe disse folkene som er knalltrivelige og seriøst interessert i bimmerne :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, og hallo igjen.

Ja, det var trivelig å møte noen som har samme interesse for BMW som meg selv.

Ikke bare for å prate om interesse, men også for å kunne utveksle erfaringer, få råd og veiledning i forhold til videre tanker jeg har med bilene, samt å kanskje kunne knytte litt kontakter.

Kjenner ikke så mange her i Trondheim enda.

Et flott initiativ :D

Sees neste gang 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei hei.

Ikke å stikke under en stol at jeg ble litt skuffa over oppmøtet denne gangen, men veldig arti at de som møtte opp var skikkelig trivelige mennesker.

Vil legge til at flere hadde med seg både samboer og unger, noe som gjorde treffet mer personlig.

Håper at flere tar turen innom nå som det er fast sted og tid. Florerer mye bra tips og råd på disse treffa, samt at det er arti å se på andre sine biler.

Håper på flere modeller etterhvert!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg reiser hjem 12. september for å bytte motor på bilen min så kan være med på et treff 14. september hvis det er interessant :)

Bytte til en annen 4'er eller en 6'er?

Skal sette i ismaskin. 4er fungerer best på bykjøring og bensinforbruk;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...