Inline six Skrevet September 16, 2008 Share Skrevet September 16, 2008 bare rop ut om du vil hentes til treffet på søndag. Netopp skaffa E30? har ikke hørt snakk om den før. Alltid litt trist å selge bilen sin, særlig på grunnlag av tapt førerkort. Men skaffer du deg en 330 så "glemmer" du vell 328'en fort Folket klar for treff på søndag?? Enige om at vi møtes klokken 13.00? Yess netopp handla en 87mod 320i som skal settes i stand til lappen er i hånd igjen Men blir vel en bil til ja type 330 forhåpentligvis. Vet ikke om jeg får tid til treff denne søndagen men skal gi lyd fra meg viss jeg får mulighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Heisann. Jeg er ny er og ser dere er ganske aktive. Det er jo bra. Ser det er litt diskusjoner ang. tidspunkt. Blir det som vanlig på søndagen kl.13 på solsiden. I så fall skal jeg komme hvis jeg finner fram. Regner med det ikkeblir noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Det er sikkert bare meg, men hvordan i svarte ... får jeg til å lage avatar. Har prøvd alt men jeg får det ikke til!!!!! Noen som er dreven på det her? Send meg en pm hvis du kan hjelpe.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 17, 2008 Share Skrevet September 17, 2008 Har en følelse av at det blir klokka 13 på søndag, men vi får se hva initiativtaker har å si Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 18, 2008 Forfatter Share Skrevet September 18, 2008 Prøvde å endre overskrift for par dager siden, men kom ikke inn på første innlegget, datt bare ut etterhvert. Treffet blir klokken 13.00 på Vitalbygget på solsiden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet September 18, 2008 Share Skrevet September 18, 2008 Solgt bila æ å, så spørs om det itj bli nå træff på mæ heller.. Kjøp ny da vell? Har gjort d. Men får den ikke til treffet. Men hvis d blir treff 14dager deretter igjenn, 05.10, så er d håp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 19, 2008 Forfatter Share Skrevet September 19, 2008 Solgt bila æ å, så spørs om det itj bli nå træff på mæ heller.. Kjøp ny da vell? Har gjort d. Men får den ikke til treffet. Men hvis d blir treff 14dager deretter igjenn, 05.10, så er d håp Ble det E60/61? Blir arti å se Skal vell ha treff hver 14 dag, så det passer bra det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 20, 2008 Share Skrevet September 20, 2008 Passerte Klett kl 18 og da stod polisen ved siden av en mørkerød E36 cab med M3 dekaler... Havnet godt nedi grøfta, og han kommer neppe på treff, var ikke skilt på heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Folket klar for treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HåvardS Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Ja jobbet med bilene i hele natt, så nå er vi klare for treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 kjempebra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Ill be there : > Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Kommer jeg. Dette blir mitt første søndagstreff. Gleder meg. Ser ut som om vi blir heldig med været også. Så jeg kommer uten tak i dag.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Høres ut som det blir et bra treff i dag Og været er jo helt topp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holberg Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Skal hente cabben i dag jeg og, men tviler på at jeg får den før 1300:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå