ESveen Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Høres ut som det blir et bra treff i dag Og været er jo helt topp. Sitter du på med Christian, eller skal jeg svippe innom å hente deg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Får endelig til å komme meg ivei jeg og. En god stund siden sist nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Jeg sitter gjerne på med deg, Einar. Har ikke lov å kjøre selv innen kl 13, så... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Stiller;) med kjempeskitten touring;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Jeg sitter gjerne på med deg, Einar. Har ikke lov å kjøre selv innen kl 13, så... greit, henter deg kvart på. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Jeg sitter gjerne på med deg, Einar. Har ikke lov å kjøre selv innen kl 13, så... Var ikke vi enig om at du skulle sykle medover da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Hehe, regnet med at du snakket i delirium! Sykkelen er dessuten låst og jeg klarer ikke å løfte nøkkelen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Knallbra treff i dag! Mange nye fjes med flotte biler Venter i spenning på at Mexos legger ut bildene. Kjempestart på treffhøsten! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Nok et bra treff. Å nå er bilen vaska å litt for sent, men gjør godt;) Nå er det gulvvask hjemme... Si ifra om noen føler for å hjelpe;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA Kos deg med den meksikanske gryta di, håper den ikke smaker noe særlig;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Den smakte sinnsykt godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 21, 2008 Forfatter Share Skrevet September 21, 2008 Vaske gulv? Er ikke det litt femi da? Erik: har du prøvd å fylle opp pitabrød med mexikansk gryte? Billig snadder! Var ett fint treff idag. Mange som kom å ett flott vær. Og en mazda?? Legg ut bilder da mexos. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet September 21, 2008 Share Skrevet September 21, 2008 Femi ja, men har ikke kommet igang enda. Har baket kake isteden.. Ferdi nå.. så blir gulvvask i morgen... kanskje.. ellers får dama vaske gulvene;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå