matts Skrevet September 22, 2008 Share Skrevet September 22, 2008 som dere ser på det ene bilde: jeg skjønner ikke helt hva MATTS har i fronten på E60`n sin.. (skiltet) Får se om jeg tar meg råd til å risikere eventuell bot for å kjøre uten Hadde nok vært fett uten ja Men ellers var det et bra treff med upåklagelig vær :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Jaddaaaaaaa! Endelig E30 igjen! Neste treff kommer jeg i stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Grattis;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Takker, takker! Gleder meg til å kjøre sekser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Grattis. Kult med litt flere gamle biler her da. Kar du ikke noen bilder? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Ligger i tråden som jeg statet i dag. Se signaturen min Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Dritbra, når får du den? Gratuelere Erik, får endel morro med den! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 24, 2008 Forfatter Share Skrevet September 24, 2008 Grattis;) Hvorfor selger du touringen? Hva kjøper du neste gang? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Er på utkikk etter noe rimeligere en periode, disse rentetider er harde, og slik jeg jobber nå har jeg ikke behov for en slik bil. Jeg som skulle hatt e30´n til Eirik vett;)hehe Men uansett hva som skjer blir det BMW, kan ikke kjøpe noe annet, liker bilene og miljøet rundt er konge;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Skulle gjerne hatt IXen jeg også Og kan ikke se for meg den synker noe særlig i verdi hvis ikke Eirik setter den igjen på Solsiden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Er jo nesten å drepe en bil å sette den enkelte plasser på Solsiden. Får håpe de setter opp no kamera inni parkeringshuset snart.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Takker, takker! Gleder meg til å kjøre sekser. Og må si jeg synes det var GROM lyd av maskineri osv. Noe helt eget, og spes M20 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Får hive meg med på neste treff jeg også da, har handla meg coupe nå=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Og kan ikke se for meg den synker noe særlig i verdi hvis ikke Eirik setter den igjen på Solsiden Hehe, skal aldri mer parkere inne i parkeringshuset på Solsiden. Bilen blir nok satt ute de gangene jeg må dit. Hvis jeg ikke får parkere i stua til Espen Synes det var fett å kjøre E30 med sekser. Det var min første gang og skjønner jo hva jeg har gått glipp av... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 24, 2008 Share Skrevet September 24, 2008 Ja, lyden var genuint BMW, og hvis jeg får nedi og justere litt og styre og ordne våkner den vel igjen. Tror den er skikkelig døvvkjørt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå