ESveen Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Åfjorden rundt?! Altså Rørvik - Åfjord - Malm - Steinkjer - Tr.heim?Er det dette som er tenkt? Det er jo dritlangt! Må vel gå an å ta noe kortere? Kom til Bjugn da vel, så reserverer jeg baner på Bowlingen. Fin stor parkeringsplass er det der å. Skal prøve å samle lokale helter med BMW. Blitt relativt mange her nå! Stiller med begge våre jeg... hehe Er det langt til Bjugn? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Ja, det er for langt for meg... Bjugn? Du har da fått deg The ultimate driving machine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holberg Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Kunne tenkt meg og være med og lufte cabben en skvett jeg og;p Men blir for langt for min del Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 30, 2008 Forfatter Share Skrevet September 30, 2008 Hva med en enkel runde rundt Byneset? Kunne stoppet på Flakk å tatt en kaffe. Møttes på solsiden (dratt rekke med 20 - 30 biler forbi folkene der), kjørt okstadbakkene, heimdal, klett, spongdal, flakk (kaffe), så tilbake til byen. Da slipper vi ferger, stress å mas. Ca. en times kjøring dette. Deal? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Bjugn er bare ca 9mil unna Trondheim, 50minutters kjøretur fra Rørvik. Artige veier, særlig om kråkmo, med en god del fine svinger der Bimmerne kommer til sin rett. Blir da en fin-fin søndagstur kombinert med en runde bowling og burger som et sosialt innslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Ja, det er for langt for meg... Bjugn? Du har da fått deg The ultimate driving machine Det var ikke snakk om Bjugn da jeg skrev innlegget. Gidder ikke å kjøre Trondheim - Fosen - Steinkjer - Trondheim bare for å kjøre. Alt for langt. Men en burgertur til Bjugn er mer aktuelt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Hatt sånn bil hadde vært obligatorisk søndagstur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet September 30, 2008 Share Skrevet September 30, 2008 Hva med en enkel runde rundt Byneset? Kunne stoppet på Flakk å tatt en kaffe. Møttes på solsiden (dratt rekke med 20 - 30 biler forbi folkene der), kjørt okstadbakkene, heimdal, klett, spongdal, flakk (kaffe), så tilbake til byen. Da slipper vi ferger, stress å mas. Ca. en times kjøring dette. Deal? Støtter den.. Syns det bli litt mye med fergetur og kjøring på timesvis. Tror nok mange flere hiver seg med hvis turen ikke blir så lang. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holberg Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 Enig der, hiver meg muligens med jeg også da:) kantkjørt felger på ferja før, uaktuelt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lossius Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 viss jeg kommer meg opp i rett tid på søndagen blir jeg med på den korte runden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Oktober 1, 2008 Share Skrevet Oktober 1, 2008 For meg spiller det egentlig ingen rolle. Er med jeg. Vi får krysse fingrer og tær, så blir det fin vær. Hehe ble jo rim.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Ka bli det t? Kort eller lang tur? Eller skal vi ta det på sparket etter å ha luftet stemningen på solsiden først? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 2, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2008 Møtes på solsiden 13.00, så tar vi en korttur. Lik så greit. Vil helst slippe ferga. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Den er god. Regner med jeg får bilen i morgen, så da stiller jeg på søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 2, 2008 Share Skrevet Oktober 2, 2008 Den er god.Regner med jeg får bilen i morgen, så da stiller jeg på søndag Bil er det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå