EirikL Skrevet Oktober 9, 2008 Share Skrevet Oktober 9, 2008 Fant dere noen alternativer til Storm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Har noen forresten et tips til location for bilder av bil? Har tenkt meg ut på en liten photoshoot i helga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Har noen forresten et tips til location for bilder av bil? Har tenkt meg ut på en liten photoshoot i helga... Ka med piren? Munkholmen, båta og havet i bakgrunnen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Har noen forresten et tips til location for bilder av bil? Har tenkt meg ut på en liten photoshoot i helga... Ka med piren? Munkholmen, båta og havet i bakgrunnen Fantastiske-Fosen i bakgrunnen tenker du på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Hehe, ja akkurat d æ ment Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Hehe, her drives det lobbyvirksomet så det griner Ingen dum idè, Kim. Skal sjekke den ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 vært artig å tatt en fotoshoot flere sammen også da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Det burde jo være mulig å få til. Vi får håpe på en fin dag/kveld før vinteren kommer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Fotoshoot høres artig ut;) er med jeg;) Er det ingen plasser i trondheim med en opplyst vegg i bakgrunn, ta bildene når det begynner å bli mørkt... Ta bildene i sort/hvitt... Eller sepia eller hva det heter.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Er med jeg og Jeg kan stille med speilreflekskamera, men jeg har ikke mye peiling på det gitt.. om noen kan ta bilder med feite funksjoner for meg så hadde det vært knall! Må nemlig ta bilder og sende til en som er interessert i bilen min.. Så det hadde vært supert med photoshoot! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Søndag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 ja, hvorfor ikke.. si fra til meg på 91151052 når det blir.. har besøk i helgen så jeg blir nok ikke så aktiv her.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Noen som har skikkelig kamera? Kunne godt blitt med, om jeg får vaska bilen innimellom dritværet. Når Hofstad'n, Allstar å jeg var ut fant vi en bra location til bilder. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Hvor var det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Oktober 10, 2008 Share Skrevet Oktober 10, 2008 Jeg har eos 350d, med standard objektiv 18-55mm, holder til "vanlige" bilder.. Iallefall om du kan å ta bilder, men det skal jeg ikke påta meg da;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå