ESveen Skrevet Oktober 10, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2008 Hvor var det? En parkeringsplass ved Ladejarlen. Kjører inn ved mørtelverket før bakken opp til skolen. Er mot en molo nede ved sjøen, med ett fyrtårn på. Samt munkholmen i bakgrunnen. Fint i rett vær. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Broren min har et nikon D40 med 18-55 objektiv og 55-200 eller hva det nå heter Får låne det utstyret pluss stativ om laderen kommer til rette.. Er det noen som kan å bruke kameraet? Jeg har mindre peiling på alle de funksjonene som det har.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 Er det noen av dere bygutta som trenger nye vinterdekk og felger? Har et sett med gode 225/45-17 piggfrie Michelin x-ice på Rial felg som jeg ønsker å selge/bytte i 16" felger og dekk. ' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 12, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 12, 2008 Synd 3-serien vår bare har 15". Kunne blitt fine på 320 de der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Oktober 12, 2008 Share Skrevet Oktober 12, 2008 15" blir i minste laget ja... Selges/byttes pga at jeg mener de er litt for brede. MYE slaps om vinteren her på Fosen sjø. hvordan tror du det vil gå med 245 på din forrestn? Er det ikke det du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 jo, har 245/40/18 på alle hjul. Har ikke prøvd de på vinter før, så aner ikke. Hører folk har veldig forskjellig oppfattning om dette. De er iallefall mye mer komfortabel enn sommerdekken på tørr asfalt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 jeg ønsker å bytte fra 225 bredde til maks 205. Opplevde at bilen fløt ganske fort på slapsføre. Regner med at 245/40-18 kommer til å bli nærmest ubrukelig på slaps. Men-men, er vel bedre brøyting i byen enn på Fosen regner jeg med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 13, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2008 ja, også tar jeg buss til jobb om dagene, samt at vi har en bil til med normale vinterdekk. Så får litt pause i vinter 525'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Delte erfaringer, men det beste jeg har kjørt på vinter med BMW er 195... Mulig det blir 325 med kompressor på photoshoot hvis dere kan drøye noen dager. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Det er jo bare å se på hva rallygutta kjører på på snø... smalest mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Ikke så enkelt... Er friksjon man vil ha, og til saltede veier feks kan bredere være bedre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
steel bmw Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 photoshoot er jeg med på, kunne trengt noen fine bilder av bilen i og med at den skal bort i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Nå får tralle nytt fjes til neste treff Blir det noe nå til helgen, Einar? Og hvor? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Oktober 13, 2008 Share Skrevet Oktober 13, 2008 Må jo bli treff nå til helgen, så 14 dager etter d, å så en gang i måneden?! Da blir det første helga i hver måned. Er ikke det kurrant da? Lett å huske:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Må jo bli treff nå til helgen, så 14 dager etter d, å så en gang i måneden?! Da blir det første helga i hver måned. Er ikke det kurrant da? Lett å huske:P Høres greit ut. Treff nå til helga altså 19.10.08 så neste treff 02.11.08, å deretter første søndag i mnd. Kanskje greit med treff under tak denne gangen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå