EBørøsund Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Er du enig Einar;) Det er jo bra;) Tak over hodet høres ikke dumt ut.. Skal vist regne HELE uka... Stor M? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Stor M eller lade da? Hvordan lager jeg en avstemning? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Gå nederst på siden, å trøkk på nyttemne... å nederst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Avstemning? Da vinner jo flertallet;) Bedre med diktatur;) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Gå nederst på siden, å trøkk på nyttemne... å nederst Blir det opprettet en ny tråd, eller blir avstemninga her inne i tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 tror det blir her ja... prøv da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 14, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2008 Hmm. den ble ikke det gitt. Jaja. får bare ligge der den ligger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 14, 2008 Share Skrevet Oktober 14, 2008 Da tror jeg vi satser på StorM som treffsted i vinter. Er det flott vær en dag, er det jo ingenting i veien for å ta et utetreff i boblejakke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Den er god. Storm it is! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Får nok ikke til å stille denne gangen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Får nok ikke til å stille denne gangen Oppgraderer du også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Kommer du da Johnny? Fikk du det du venta på til slutt? Blir Gromt Så David Hasselhoff hadde en t-skjorte der det sto: Don't hassle the hoff! Det hadde vært noe for deg Johnny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Tror det blir akkurat det jeg ønsket. Og mer til... Min T-skjorte jeg har bestilt: Yes its fast. No, you cant drive it. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Og: Dont hassle the Hof... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 16, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2008 Skal ordne det til deg. Driver å bestiller skjorter fra knutolestad, så kan ta med en. Rånekveld snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå