Sir Hofstad Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Blir enten råning nå snart, eller neste uke. Har en kamerat på trykkeri... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Oktober 16, 2008 Share Skrevet Oktober 16, 2008 Kommer på søndag : > Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Løfter denne opp igjen;) Alle klar til treff i morgen? Håper på bra oppmøte på første innetreffe denne høsten;) Møt opp;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Jeg kommer, med en bitteliten oppgradering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 18, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2008 Jeg kommer. Kanskje litt redusert. Får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
matts Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Jeg kommer også en tur :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 kl 13.00 regner jeg med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 18, 2008 Share Skrevet Oktober 18, 2008 Jepp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moose Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Skulle veldig gjerne møtt opp, men må dessverre jobbe. Neste gang er vel om 14 dager og da er jeg på hyttetur, men håper jeg får tatt turen senere. Kjenner ingen BMW-folk i byen, men får bli kjent da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Kommer med en kis fra steinkjer! Første gang siden i vår Må ta meg sammen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Sover aldri folk her inne?? Om natta skal men sove, så man er utkvilt åklar for treff... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Hehe, vi snakker kanskje om kollektiv insomnia? Tror vi får et bra treff i dag. Blir jo en ny E36 Touring å se på i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Første treff med e36 ja, første å siste på sommerhjul å Kollektiv insomnia nei, sov kan man gjøre når man blir gammel, å min unnskyldning var at jeg kjørte dama på jobb;) Noen bedre? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 19, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2008 Oh jeeeez... For en form. Utetreff på storm i dag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Oktober 19, 2008 Share Skrevet Oktober 19, 2008 Fortsatt ingen som har lyst på gromme vinterhjul? 225/45-17 med Michelin x-ice piggfri. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå