ESveen Skrevet Oktober 21, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2008 Må jeg drikke enda mer whiskey, ha lengre skjegg å høre på enda hardere musikk? Hørtes slitsomt ut... Edit: ser avataren din. Er det femi eller mandig å høre på Rob Halford? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Koss d vart med møte utenom treff og fotoshoot d? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnfleip Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Lurer jeg og på.. Skal kanskje selge 520`n så det hadde vært bra med noen bilder.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Må jeg drikke enda mer whiskey, ha lengre skjegg å høre på enda hardere musikk? Hørtes slitsomt ut... Edit: ser avataren din. Er det femi eller mandig å høre på Rob Halford? Ikke prøv deg! Du koser deg med JP rett som det er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 23, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 23, 2008 Må jeg drikke enda mer whiskey, ha lengre skjegg å høre på enda hardere musikk? Hørtes slitsomt ut... Edit: ser avataren din. Er det femi eller mandig å høre på Rob Halford? Ikke prøv deg! Du koser deg med JP rett som det er Ja, jeg synes ikke det er femi, men mannen har fiffige fritidsaktiviteter, det kan man ikke stikke under en stol. Men du verden for en musikk og stemme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Kommer hvis bilen blir ferdig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 23, 2008 Share Skrevet Oktober 23, 2008 Bare å jobbe som faen, så blir det nok ordning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Har et sett bimmers og et sett BMWCCN avd TR.lag skiltplater til salgs. Kan hentes hos meg. 936 88 365 Tenkte 150 for bimmers og 100 for ccn. Passer nye typen skilt. bimmers er sort med sølv skrift, og ccn har sølv bakgrunn med bmw merke, flagg osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Da kjøper jeg bimmersplatene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Jeg tar CCN skiltene til 320'en. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Den er grei gutter. Holder dem av til dere. Eirik kan få sine i morgen og Einar når vi treffes. Har bestilt org Motorsport skiltplater Og nå kom det pokker så stor KOMPRESSOR i dag, bla. Håper det blir bra... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Den kom altså? Dette blir gøy. Blir den å se på lånkebanen på vårtreffet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Planlagt det. Og er invitert til ACR, og får se videre hva det blir av kjøring. Er ikke noen Schumaker akkurat. Chipet den her forleden og holdt på å dra av veien Skulle hatt en frivillig en kveld til å måle aks osv... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Oktober 25, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 25, 2008 Stiller lett med stoppeklokka jeg! Har du nå GPS du kan måle med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Oktober 25, 2008 Share Skrevet Oktober 25, 2008 Ikke nå, da jeg mangler skjerm til carputer. Skulle bare hatt en til å ta video av speedo. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå