Litjhaug Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Jeg kommer jeg også.. Husk kamera da... ble så dritbrae bilder sist.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Kan jo se ut som vi lander på rundt 15 biler denne gangen Ikke rekord, men lovende for fortsettelsen. PenguiN må huske kamera, ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Er det forresten noen som vet hvor jeg får kjøpt høytalere fra Boston Acoustic her i Trondheim? Bilstereospesialisten har ikke... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lossius Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 hørt med gjengen på planet hi-fi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Har ikke gjort det, nei. Hvor finner jeg dem? Edit: Fant hjemmesiden og de hadde heller ikke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Testet BA en del, første gang for 20 år siden, i hjemmestereo. Kan ikke si jeg er imponert akkurat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ruberhai Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Har ikke gjort det, nei. Hvor finner jeg dem?Edit: Fant hjemmesiden og de hadde heller ikke Planet Hifi har ikke alt på hjemmesiden, men skaffer det meste.. Ta deg en prat med Håvard eller Alex så kanskje det løser seg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Hadde et sett Boston 6.4 i den gamle Asconaen og de spilte helt rått, selv uten forsterker. Kanonbra bilhøytalere. Men det stemmer at de ikke fikk til hjemmestereo, av en eller annen grunn... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Hadde et sett Boston 6.4 i den gamle Asconaen og de spilte helt rått, selv uten forsterker. Kanonbra bilhøytalere. Men det stemmer at de ikke fikk til hjemmestereo, av en eller annen grunn... Kvelte dem med NAD, og det i studio.... Har prøvd 12V men ikke imponert av de heller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 30, 2009 Share Skrevet Januar 30, 2009 Forøvrig kan de som kommer på treff nå, få gratis diagnose, og hjelp med evt spørsmål de måtte ha så lenge jeg kan svare Kan ikke jeg svare er det andre der fra merkeverksted som sikkert kan svare... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Forøvrig kan de som kommer på treff nå, få gratis diagnose, og hjelp med evt spørsmål de måtte ha så lenge jeg kan svare Kan ikke jeg svare er det andre der fra merkeverksted som sikkert kan svare... Rekker du en diagnose på 520'en da? Sliter litt med dårlig tomgang samt fjusking på lavt turtall? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Forøvrig kan de som kommer på treff nå, få gratis diagnose, og hjelp med evt spørsmål de måtte ha så lenge jeg kan svare Kan ikke jeg svare er det andre der fra merkeverksted som sikkert kan svare... Rekker du en diagnose på 520'en da? Sliter litt med dårlig tomgang samt fjusking på lavt turtall? Ordner det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Bra du kommer på treff Johnny! Har savna deg siste gangene Er været så bra som det er idag, kunne vi nesten tatt det ut ved Lade Arena, og kjørt inn om det skulle blitt for kaldt. Kommer en del folk! Bra! Gleder meg til første skikkelig utetreff i sola. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Januar 31, 2009 Share Skrevet Januar 31, 2009 Hvis alt går som det skal kommer det en sliten e28 til treff imorgen og. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Januar 31, 2009 Forfatter Share Skrevet Januar 31, 2009 Sliten? den er jo i sin beste alder! Kom du Stian. Blir arti det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå