EirikL Skrevet Mars 8, 2009 Share Skrevet Mars 8, 2009 Blir nok en fryktet diktator av dem som ikke er enig eller bøyer seg i støvet for meg Straffen blir tvangshøring på en VAG 1300 motor på høyt turtall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Hvordan var treffet? Jeg får ikke deltatt på noe treff før jeg får bilen ut fra vinterlagring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Det er bestandig hyggelig å treffe likesinnede. Blir litt prating og mobbing Du må stikke innom når du får ut bilen. Det er alltid hyggelig med nye fjes på treffene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Synser jeg ett kupp? skal jeg gjøre som Stalin å skyte alle offiserer, for å få orden i rekkene? Eirik: Hvem har størst diameter på hatten her?! (ref. russerfest) Kunne ikke komme denne gangen, da jeg hadde lovt meg bort (som jeg så klart hadde glemt). Regner med det ble ett bra treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 EKSTRA! EKSTRA! Det er kaos i hegemoniet i Bimmers Trondheim! Sjefen angripes av betrodd undersott og maktbalansen forskyves Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mars 9, 2009 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2009 Neida, Bimmerstreffene er som sommercamp for sosialistisk ungdom. Her er vi alle like, ikke ulikt den sangen vi sang på skolen da vi var små. Inni er vi alle like. osv. osv. osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 he? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 EKSTRA! EKSTRA! Det er kaos i hegemoniet i Bimmers Trondheim! Sjefen angripes av betrodd undersott og maktbalansen forskyves Og Hofstad har meldt seg ut av hele greia Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 EKSTRA! EKSTRA! Det er kaos i hegemoniet i Bimmers Trondheim! Sjefen angripes av betrodd undersott og maktbalansen forskyves Og Hofstad har meldt seg ut av hele greia Gi deg a J. Hvorfor det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Skyldes idiotoppførsel av enkelte aktører her på forumet. Ingen fra oss. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Skyldes idiotoppførsel av enkelte aktører her på forumet.Ingen fra oss. Ikke bli borte fra "oss" her opp i Trøndelag fordi da Venter fortsatt på å få se 325'en din i aksjon til våren siden du ble sittende barnevakt sist gang på lånke Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Mysild Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Skyldes idiotoppførsel av enkelte aktører her på forumet.Ingen fra oss. tråd om dette, eller begrunnelse om jeg ikke er for frekk... du er jo et av menneskene jeg forbinner med bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Skyldes idiotoppførsel av enkelte aktører her på forumet.Ingen fra oss. Kødder du? Lite seriøst.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 Hadde første innlegg i 2006 rett etter jeg kjøpte første bimmern. I det siste har jeg hatt telefoner fra mekanikere hos BMW, og andre, vannvittig mye PM, om tekniske spørsmål. I tillegg har jeg stilt opp mye gratis, ordnet billige deler osv, osv. Mesteparten uten å ta meg betalt. Alt fordi jeg "elsker" å holde på med disse bilene. Noen er i stand til å få meg skikkelig fortvilet fordi de er respektløse. Men som nevnt, ingen av dere, og kutter ikke ut dere pga dette Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 9, 2009 Share Skrevet Mars 9, 2009 I tillegg har jeg stilt opp mye gratis, ordnet billige deler osv, osv. Mesteparten uten å ta meg betalt. Hadde gladelig betalt noen kr for diagnosen du tok på 520'n min f.eks. Diagnosen/feilsøkingen din hjalp jo meg like mye som en diagnose til 900kr hos strandveien ville kostet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå