EirikL Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Er det virkelig så lite øltørste bimmerslesere her i Trondheim? Skuffende... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Ingen ny dato for neste treff heller Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Regner med det blir 5.april, siden det er første søndagen i måneden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Stemmer for den jeg å Da med nysenka bil, eller i allefall forran, men må vell få tatt bakenden å Meget fornøyd så langt, bare med komforten og utseénde;) mmm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Godt mulig jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Jeg kommer ikke Jeg er i Oslo og henter hund den 5. april.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Hund, var mopp vi skulle kalle det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 hehe Hvis jeg ikke tar feil, så tror jeg det er den i midt`n som er min.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Joa, godtatt den da;) Blir kult å ta med på treff;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Bli drit bra det ja... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Du får kjøpe et BMW halsbånd til kjøteren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 Regner med det allerede er innkjøpt:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 19, 2009 Share Skrevet Mars 19, 2009 hehe Hvis jeg ikke tar feil, så tror jeg det er den i midt`n som er min.... Mest undervurderte hund som finnes Blir morro å treffe: funnet navn på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Blir sikkert å hete femseri eller noe sånn Er ikke dette samme hunden som er med i Men in black? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Mars 20, 2009 Share Skrevet Mars 20, 2009 Regner med det allerede er innkjøpt:) Må vel få til noe... BMWjakke kanskje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå