haavard Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Fått til ei sammkjøring? http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=112090 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Eller: http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=112024 Litt kortere kjøretur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Har tenkt tanken på en tur til Molde. Men datoen krasjer med andre ting for min del:( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Er ikke hele poenget å ha det i Tronheim, eller har jeg missforstått tittelen på tråden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 10, 2009 Forfatter Share Skrevet April 10, 2009 Jo, men vi kan vell samkjøre til andre treff i landet EirikL: skal vi bestemme oss for en treffdato og sted snart? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Jeg har kommet med et forslag, men har ikke sett så mye aktivitet her inne siden det. Så du har herved fått jobben med å bestemme:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet April 10, 2009 Share Skrevet April 10, 2009 Jeg sku vært med, men bila står desverre på bukk med bøyde stag og venter på retting =/ Kunne tatt en tur bare for å se da ^^, City Syd området hørtes jo bra ut da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 11, 2009 Forfatter Share Skrevet April 11, 2009 Neste treff er Onsdag 15. April klokken 19.00 på Rema ved City Syd (Gamle Lidl) Da tar vi ett minitreff, siden neste treff blir vårturen til CCN. Denne dagen passer bra, siden jeg skal på styremøte til CCN dagen før. Da kan jeg komme med info ang. vårplanene til CCN. Minner folk på at dette er et uforpliktende treff for BMW entusiaster uansett BMW kjøretøy. Det er my bra folk på treffene som er lett å bli kjent med. Håper på bra oppmøte! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Håper folk stiller hvis de har mulighet. Savner en del av de gamle traverne på treffene, så håper de tar turen innom på onsdag:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Jeg drar sørover onsdags morgen, så jeg blir ikke med på treffet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 På tur i Kongens klær? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Ikke for å være pirkete. Men Onsdag 15 ikke 14. Jeg kommer. Men det er sikkert mye folk og biler der på onsdag da butikken er sikkert åpen til 22 eller kanskje også 23. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 På tur i Kongens klær? Ja blir den rettningen ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 13, 2009 Forfatter Share Skrevet April 13, 2009 Ikke for å være pirkete. Men Onsdag 15 ikke 14. Jeg kommer. Men det er sikkert mye folk og biler der på onsdag da butikken er sikkert åpen til 22 eller kanskje også 23. Ordnet Ja, du sier noe der. Det var derfor vi tok det på søndager i utgangspunktet. Men vi kan jo prøve å se da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 13, 2009 Share Skrevet April 13, 2009 Hehe, glemte helt at det var vanlig dag på onsdag. Vi får se hvor mange som kommer. Blir det folksomt, kan vi jo flytte oss til...til....eeeeh, en annen plass? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå