ESveen Skrevet April 18, 2009 Forfatter Share Skrevet April 18, 2009 Men man får være med på CCN treffet 10.mai uten å være medlem i CCN. Bare så folk er klar over det Viktig å få med seg folkens Så lenge man kjører BMW så klart Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Jeg kjører i morgen! Hvis noen skal sitte på, er det bare å gi lyd:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Takk for besøk Eirik Litt surt å måtte sitte igjen på St.Olav denne gangen, men kommer sterkere tilbake (If it does not kill you, it only makes you stronger ) Håper på bilder, masse av dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Halla Hofstad... Er formen bedre? Blir det langvarig sykehusopphold eller? Her er nå et bilde av bimmer`n min med sommerhjula... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Her er nå et bilde av bimmer`n min med sommerhjula... Ble veldig bra med de hjula Så dæ for å crusa i byn tidlier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 må crus litt vettø Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Halla Hofstad...Er formen bedre? Blir det langvarig sykehusopphold eller? Her er nå et bilde av bimmer`n min med sommerhjula... Formen er bedre ja, men kommer vel ikke hjem før tidligst over helga. Bilen er smooth, men bilder av tassen? Navn den? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EBørøsund Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Her er nå et bilde av bimmer`n min med sommerhjula... Ble veldig bra med de hjula Så dæ for å crusa i byn tidlier blir du med?? Mange som kommer?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 18, 2009 Share Skrevet April 18, 2009 Formen er bedre ja, men kommer vel ikke hjem før tidligst over helga. Bilen er smooth, men bilder av tassen? Navn den? Navnet er Carma... Har itj nå bilda inn på data`n enda... men ska prøv å få lagt inn noen i mårra.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Da har jeg vært uye og sjekket været og det ser knallfint ut for dere som skal oppover Må si jeg synes det er et knallfint tiltak og ønsker jeg kunne vært med. Og ingen får lov å si de glemte kameraet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Sorry Hofstad... men jeg tok ikke bilder på treffe!!! Men jeg har tatt bilder av Carma i dag... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Skikkelig fin Den driver ikke å løper å gjemmer seg i luftehullene på høyttalerne Du skulle fått tak i en film som heter: Milo & Otis. Handler om en slik mops på tur, en av de morsomste filmene jeg har sett. Skal se om jeg finner den til deg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Litt får stor til det nå... men hun har sikkert fått det til når hun var mindre... Film hadde vært fint ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 må være den råeste hunden jeg noen gang har sett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet April 19, 2009 Share Skrevet April 19, 2009 Rase og alder? Sukkerklump det der da =D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå