ESveen Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Om innteressen er stor planlegger vi ett treff imellom datoene. God tur til syden iallefall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tåmz'n Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Hehe, jo takk for det Men hvis det blir for åfte kansje fålk blir lei av det... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 jepp, derfor vi tar det hver 14.dag, slik at vi idetheletatt får noe å snakke om. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Fikk skikkelig gnisten tilbake jeg Holder på med noe prosjekt jeg håper vises på neste treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Flott! Fikser du opp på stasjonsvogna eller sedanen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Han gutten som ringte på forrige treff kjøpte den blå. Var bilmekaniker og kom og kikket og ville ha den. Fikk en god pris av meg mener jeg, og en invitasjon til å bli med på treff Prøver å pynte litt på touringen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 18, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 18, 2007 Til den prisen du ville ha, var sedanen ett røverkjøp uansett. Ser ut som det blir endel folk Johnny! Men E34 touring er forbeholdt de beste plassene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 18, 2007 Share Skrevet Juli 18, 2007 Ja,er ikke noe videre til å tjene penger på bilene, men lærer mye på å holde på med dem... Får se det sånn. Har invitert flere jeg også, og det hadde vært skikkelig morro om vi fikk se flere modeller da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juli 22, 2007 Share Skrevet Juli 22, 2007 Så ikke denne før nå. Bra tilltak Einar! Skal prøve å få til å komme denne søndagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 26, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 26, 2007 Minner på møte nå på søndag. Håper folk kan stille slik at dette ikke blir enda ett prosjekt som stille og rolig dør ut. Denne ganger ble det på granåsen (hoppanlegget) der er det endel benker ved dammen på oppsia, slik at vi kan grille medbrakt hvis været tillater det. Blank bil er ett must Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 26, 2007 Share Skrevet Juli 26, 2007 Klar jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 28, 2007 Share Skrevet Juli 28, 2007 Håper på finvær i morgen da Uansett blir det samling så får ta med kaffe ol folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Kommer det noe bilder fra sist treff da mon tro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Kansje e30 M3`en min er ferdig til neste treff da kommer jeg en tur, arti aa snakke med BMW folk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Doblet oppmøte denne gangen Kim med en fin E46 323i coupe (rød), og straight six med en strøken E46 328i (blå). Ekstra morro å se noen fine 3-serie. Album: http://s198.photobucket.com/albums/aa24 ... 07/290707/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå