Litjhaug Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Halla Hofstad... Hvilke deler har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Da jeg har byttet jobb har jeg liggende kompl deksler du ville ha under bila Bare å komme å hente, og gratis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Er det noen som kunne tenke seg å bowle en kveld? Er med Stiller også, bowling er morro. Litt smårusten så trenger litt oppfriskning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Det er jo ikke verre enn at vi tar bowling når alle som har lyst å være med er i byen i hvertfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 9, 2009 Share Skrevet Juni 9, 2009 Da jeg har byttet jobb har jeg liggende kompl deksler du ville ha under bila Bare å komme å hente, og gratis Da sier jeg tusen takk... Bare si når og hvor du, så skal vi se om jeg får henta de.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Har du funnet deg en passende E30 til dieselprosjektet ditt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Har du funnet deg en passende E30 til dieselprosjektet ditt? Tror ikke det blir noe dieselprosjekt.... Men skal kanskje til bergen å hente 4 dørs E30 neste helg... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Bytte likt mot likt med E39'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Bytte likt mot likt med E39'en? Nei nei nei... blir billig konebil... 5er`n må æ ha vettø.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 Hehe, trodde et øyeblikk du hadde tatt til vett og skjønt at det er E30 som gjelder. Så kan kona kjøre femmern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 hehe... hun får ikke til å kjøre femmer`n!! vist hun har sete så høyt at hun ser over ratte, rekker hun ikke ned på pedalene... justerer hun sete så hun rekker til på pedalene, ser hun ikke over ratte hun er bare 152cm shø Så E30`n blir spesielt bygg for henne.... Skal jo bygge om helt innvendig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lossius Skrevet Juni 10, 2009 Share Skrevet Juni 10, 2009 når kjører dere nordover da mexos? Har ikke satt no fast klokkeslett enda, men regner med vi starter ganske tidlig for å unngå trafikk, og komme fram i rettia Så en plass imellom 03.00 og 04.00 tenker jeg. hehe skjønner;) klarer ikke å komme oss av gårde før i 18-19 tia på fredag vi:/ så blir vell å stampe i kø ei god stund.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Da jeg har byttet jobb har jeg liggende kompl deksler du ville ha under bila Bare å komme å hente, og gratis Da sier jeg tusen takk... Bare si når og hvor du, så skal vi se om jeg får henta de.... Bare ringe meg på 936 88 365 så kan vi avtale henting Dekslene er noe skitten, men komplett sett iallefall... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Den er god... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juni 12, 2009 Share Skrevet Juni 12, 2009 Den er god... Ta med bikkja, så får den hilse på vår Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå