Brian Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 SpiderPig: Neste gang har du å stoppe. Ser vi så skummel ut da? Ezzy: Godt mulig det. kjørte forbi bygget en siste gang, og da stod det en bmw frempå der, virker som om det var deg. Tenkte ikke over det først, tenkte at det var noen som skulle innom butikken. Får satse på bedre oppmøte neste gang iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juli 12, 2009 Share Skrevet Juli 12, 2009 SpiderPig: Neste gang har du å stoppe. Ser vi så skummel ut da? Ezzy: Godt mulig det. kjørte forbi bygget en siste gang, og da stod det en bmw frempå der, virker som om det var deg. Tenkte ikke over det først, tenkte at det var noen som skulle innom butikken. Får satse på bedre oppmøte neste gang iallefall. får ta treffet på en parkeringsplass uten så mange biler neste gang kansje Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Eller avtale et mer bestemt område på plassen. Var jo folk rundt hele bunnpris, mac'ern og benserten.. vanskeli å si hvem som var der for treffet og hvem som bare skulle noe annet Parkering på linje funker fint for å fange oppmerksomhet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Kjeder meg i ferien, så jeg slenger inn ett forslag på en banner til dere. Enkel, kun logoene er i farger (billigere å trykke) og evt å lage klistermerker av.! *Fjernet bilde* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 13, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 13, 2009 Deepdish: den var ikke dum, men hadde du orket å prøve å snu fargene, hvit banner med sort bil og skrift? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Deep Dish Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Deepdish: den var ikke dum, men hadde du orket å prøve å snu fargene, hvit banner med sort bil og skrift? Sånn blir det. Bilen "forsvinner" litt i sort på hvit. *Fjernet bilde* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Den første banneren var rett og slett knallbra. Den hadde gjort seg som klistremerke også. Den absolutt beste så langt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 13, 2009 Share Skrevet Juli 13, 2009 Noen nye forslag til banneren =) En annen type i flere variasjoner: personlig mening er at den siste ser best ut av disse fem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Hvor er det mest hensiktsmessig å samles for en evt felleskjøring til Frøya den 25.? Og er det noen interesse for dette? Ingen vits i å spikre noe enda, siden det er nesten to uker til. Men minner bare på det slik at folk kan tenke litt på det og komme med forslag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Juli 14, 2009 Share Skrevet Juli 14, 2009 Litt usikkert riktig enda om jeg kan stille, men har jeg tid skal jeg selvfølgelig stille på felleskjøringa. Regner med jeg vet om det blir eller ei over helga. Kan like greit samles rett i utkanten av byen, tiller (city syd parkeringa) for eksempel? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Enda et forslag =) Evt kan emblemet flyttes mellom nyrene for en større skrift Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Når er neste trheim treff?? Og hva skjer på frøya? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 På Frøya er det banetreff i regi av BMWCCN Trøndelag den 25.juli. Det ligger en egen tråd om dette på forumet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 15, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 15, 2009 Enda et forslag =) Evt kan emblemet flyttes mellom nyrene for en større skrift Synes den ser bra ut, men får du "www.bimmers.no" rett og i en annen skrifttype? lurer på om det blir rotete på en stor banner. Bare min mening Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Kjeder meg i ferien, så jeg slenger inn ett forslag på en banner til dere. Enkel, kun logoene er i farger (billigere å trykke) og evt å lage klistermerker av.! Denne syns jeg er den fineste av disse forslagene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå