EirikL Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 Synes faktisk den er så bra at jeg gjerne skulle hatt den som klistremerke Er det forresten noen som er sugen på litt pilsing til helgen, hvis været er bra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 15, 2009 Share Skrevet Juli 15, 2009 "www.bimmers.no" rett og i en annen skrifttype? det er klippet rett fra logoen, men skal se om jeg fjerner "chrome" lignende greia og retter på vinklene litt =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Kanskje det går an å samles til felleskjøring på Statoil på Klett? Hvis det er i riktig retning Ikke så veldig kjent dit vi skal, så det blir litt gjetning her... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 "www.bimmers.no" rett og i en annen skrifttype? det er klippet rett fra logoen, men skal se om jeg fjerner "chrome" lignende greia og retter på vinklene litt =) Prøv med en annen skrifttype som ligner på den Gunnar bruker til bimmers da? Rart fonten ikke finnes noen plasser. Orker ikke bla tilbake 100 sider å lete etter navnet på den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 16, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2009 Kanskje det går an å samles til felleskjøring på Statoil på Klett? Hvis det er i riktig retning Ikke så veldig kjent dit vi skal, så det blir litt gjetning her... Ja, til Frøya treffet ja. Kunne godt sammles på klett. Vet ikke om jeg rekker felleskjøringa, eller om jeg må utover å rigge opp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Prøv med en annen skrifttype som ligner på den Gunnar bruker til bimmers da? Det jeg har brukt er et direkte utklipp fra logoen, dvs samme skrifttype Har modifisert den litt, men skal gjøre den simplere =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Den nederste er den klart beste av dem. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Skulle jeg ha fjernet den b&w carbon emblemet og fått trondheim større? Kanskje plasere en av de på hver side av trondheim istede? Har lite input å gå på. Fint om flere hadde engasjert seg. Vi snakker faktisk om noe som vil vekke oppsikt og skaffe oss flere medlemmer. Flere som kan hjelpe hverandre med saker og ting. Flere å snakke om felles interesser med =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
knut_olestad Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Ville tatt liten b i bimmers, ser rart ut med stor når den er liten i den logoen vi kjenner BMW logoen kan du sikkert ta vekk, alle skjønner hva det er snakk om uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 16, 2009 Share Skrevet Juli 16, 2009 Takker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Er det noen her som tenker på å skaffe / har verkstedlokale sammen med andre folk fra forumet? Bare en tanke jeg hadde, at noen her kunne ha slått seg sammen og skaffa et lokale sammen. Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Verkstedtanken er faktisk veldig god. Når økonomien bedrer seg litt er jeg med på dette, så lenge det er mange nok med slik at kostnadene ikke kommer på tusenvis i mnd pr person. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 17, 2009 Share Skrevet Juli 17, 2009 Vært ganske bra, om vi faktisk har fått sammen en gjeng. For det første, så har vi mange i rundt oss når vi skrur som har skrudd før, og/eller har et triks på hvordan det skal gjøres. For det andre, så har du bmw snakket. Beste snakket om du spør meg Synes det er morsomt å slå av en prat med en bmw-kar, har liksom noe til felles da. Mathias Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 17, 2009 Forfatter Share Skrevet Juli 17, 2009 Vært ganske bra, om vi faktisk har fått sammen en gjeng. For det første, så har vi mange i rundt oss når vi skrur som har skrudd før, og/eller har et triks på hvordan det skal gjøres.For det andre, så har du bmw snakket. Beste snakket om du spør meg Synes det er morsomt å slå av en prat med en bmw-kar, har liksom noe til felles da. Mathias Har snakket flere ganger om dette, gått sammen 4-5 stk å spleiset på leie av bukk/verksted/verktøy, så kunne vi leid ut bukken de dagene vi ikke bruker den til andre fra bimmers.no. Problemet er å finne ett verksted som ikke koster 10.000kr mnd. å leie, som ikke er for langt unna byen. Men om noen vet om et sted, så rop ut! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå