Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

"www.bimmers.no" rett og i en annen skrifttype?

det er klippet rett fra logoen, men skal se om jeg fjerner "chrome" lignende greia og retter på vinklene litt =)

Prøv med en annen skrifttype som ligner på den Gunnar bruker til bimmers da? Rart fonten ikke finnes noen plasser. Orker ikke bla tilbake 100 sider å lete etter navnet på den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje det går an å samles til felleskjøring på Statoil på Klett? Hvis det er i riktig retning :lol: Ikke så veldig kjent dit vi skal, så det blir litt gjetning her...

Ja, til Frøya treffet ja. Kunne godt sammles på klett.

Vet ikke om jeg rekker felleskjøringa, eller om jeg må utover å rigge opp.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv med en annen skrifttype som ligner på den Gunnar bruker til bimmers da?

Det jeg har brukt er et direkte utklipp fra logoen, dvs samme skrifttype :P Har modifisert den litt, men skal gjøre den simplere =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle jeg ha fjernet den b&w carbon emblemet og fått trondheim større? Kanskje plasere en av de på hver side av trondheim istede? Har lite input å gå på. Fint om flere hadde engasjert seg. Vi snakker faktisk om noe som vil vekke oppsikt og skaffe oss flere medlemmer. Flere som kan hjelpe hverandre med saker og ting. Flere å snakke om felles interesser med =)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verkstedtanken er faktisk veldig god. Når økonomien bedrer seg litt er jeg med på dette, så lenge det er mange nok med slik at kostnadene ikke kommer på tusenvis i mnd pr person.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært ganske bra, om vi faktisk har fått sammen en gjeng. For det første, så har vi mange i rundt oss når vi skrur som har skrudd før, og/eller har et triks på hvordan det skal gjøres.

For det andre, så har du bmw snakket. Beste snakket om du spør meg :D

Synes det er morsomt å slå av en prat med en bmw-kar, har liksom noe til felles da.

Mathias

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vært ganske bra, om vi faktisk har fått sammen en gjeng. For det første, så har vi mange i rundt oss når vi skrur som har skrudd før, og/eller har et triks på hvordan det skal gjøres.

For det andre, så har du bmw snakket. Beste snakket om du spør meg :D

Synes det er morsomt å slå av en prat med en bmw-kar, har liksom noe til felles da.

Mathias

Har snakket flere ganger om dette, gått sammen 4-5 stk å spleiset på leie av bukk/verksted/verktøy, så kunne vi leid ut bukken de dagene vi ikke bruker den til andre fra bimmers.no.

Problemet er å finne ett verksted som ikke koster 10.000kr mnd. å leie, som ikke er for langt unna byen.

Men om noen vet om et sted, så rop ut!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...