Armanic Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 Er det mange som skal utover til frøya? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 For meg blir det været som bestemmer. Som det ser ut nå på værmeldingen, ligger det an til 14 grader og regn. Da gidder ikke jeg å stå ute i havgapet å hutre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halsen89 Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 jeg og 2 til fra ørlandet skal utover. 2 turbomata biler. Den ene har over 600hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 19, 2009 Share Skrevet Juli 19, 2009 EirikL: "Finnes ikke dårlig vær, bare dårlige klær" - Ta med regntøy! :- ) Halsen89: Herlig kjempemorsomt! Høres ut som dette kan bli noe kjempe artig :- ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Hehe, det blir ikke akkurat noe kos å stå og se på biler med paraply og sydvest. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 ser ikke ut som bilen min blir å se på treff frammover... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 What the hell happend?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Sladda i en sving, så kom det en bil imot mens jeg fikk kontra så bar det inn i en betongvegg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 oh crap Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Synd å se noe sånt skje. Åssen er ståa i forhold til forsikring da? kondemnering på g? =/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Det blir nok kondemnering her, ja. Skal ikke komme med noe belærende, for det skjønner du nok alt for godt selv. Det viktigste er jo at det gikk bra med deg. Biler kan erstattes, det kan ikke folk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 kondem ja var jo ikke verdens dyreste bil akkurat heldigvis glad jeg ikke kjørte på noen jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Får du vraket slik at du kan selge den som måtte være av deler med verdi? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Ingen personskade er vel grunn nok til å være lettet tenker jeg Kjipt om du har lagt mye tid og penger i den da :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Armanic Skrevet Juli 20, 2009 Share Skrevet Juli 20, 2009 Var nede å så på bilen din ista SpiderPig. Så ikke helt bra ut det der da. Har du full-kasko? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå