Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stilt opp på hva, om jeg tør spørre? Det har vært et treff i Trondheim siden i vår en gang og det var det PenguiN som prøvde å dra i gang. Også han gjorde det uten å få noen særlig respons. Da var jeg i Tromsø. Det jeg har kritisert litt, er det faktum at folk sitter her og etterlyser treff, men når det faktisk skjer er det ingen som stiller. Og da blir lysten på å jobbe for å få ting til ganske liten.Så før du uttaler deg om ting du tydeligvis ikke har peiling på, vil jeg foreslå at du gjør litt research og ikke bare sitter og blar i de siste ti sidene i tråden. Hvis du ikke gidder det, har det ingen hensikt for meg å diskutere dette med deg. For da er det du kommer med helt uten relevans i denne sammenhengen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så så, trenger ikke å ta så på vei for bagateller. Istedet for å bruke energi på å krangle om hvem som stiller og gjør innsats og ikke, så kan heller den energien brukes til å prøve å få til et treff. Jeg skjønner at det kan være jævlig frustrerende til tider, men vi får bare prøve å fortsette å tenke positivt.

tonykart: Og forresten, så har iallefall EirikL stilt på de fleste treff i løpet av våren som jeg var på, så det er ikke der problemet ligger.

Jeg lever i den tro at mange flere enn det det utgir seg for egentlig kan stille, men rett og slett ikke gidder. Enten kan det komme av dårlig tidspunkt, men da er det merkelig at ingen sier ifra, eller så kan det kansje være at treffene blir litt ensformig i lengden? Eller er det andre ting folk kan tenke seg til? Jeg tror også mange ikke stiller fordi det er så dårlig oppmøte, men da sier det seg selv at man ikke kan sitte hjemme i godstolen og forvente godt oppmøte når man selv ikke stiller. En ide kan være å få til noe litt ekstra i forbindelse med treffa. Nå skal jeg ikke skryte på meg at jeg er den mest kreative personen selv, men å kombinere treffet med et eller annet ekstra kansje kunne vært et alternativ? Vi kunne for eksempel hatt treffet nært en plass hvor vi kunne ta en matbit, eller ta en runde bowling og treff ved siden av, bare for å få litt mer enn bare et treff.

Jeg har stort sett tid til et lite treff, og blir det utlyst treff prøver jeg selvfølgelig å prioritere det, noe det virker som mange andre ikke gjør. Og jeg må si at det er like skuffende hver gang jeg drar i vei og finner ut at det er kun er ensifret mengde biler som møter opp. Det er mer enn nok bmw her i byen, så det skal ikke stå på det. Sist treff var vi hele to stk, inkl meg, og da blir det veldig demotiverende etterhvert. Så jeg vil bare oppfordre folk til å prøve å prioritere treffene mer, slik at flere folk kommer, og da vil naturlig nok treffene bli mer givende etterhvert. Selvfølgelig skal man ikke utelukke at andre ting kommer i veien som ikke kan vike, men prøv iallefall så godt som mulig å still på treffene som blir utlyst hvis dere ikke vil at miljøet skal dø ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Brian: Du setter ord på endel ting jeg har følt i ett år nå.

Treffene har desverre dabbet av siden sist vinter og vår. Trudde sommeren skulle skape litt gnist igjen med både grilling, nyvaska bil og sommerfelger, men folk har hverken tid, eller orker å komme.

Enten er dagen feil, tidspunket feil eller feil plass.

Det er vanskelig å få til ett gratis treff som passer for alle, og ett opplegg som alle liker. Dessuten skal det klaffe med når folk har fri, finne et sted med ledige parkeringsplasser som er sentralt og få alle til å trives. Mange kommer, står bare i utkanten av treffet, ser litt å drar igjen.

Det er litt synd at det er så mange som klager på at det aldri er noe som skjer i Trondheim, men de skal hvertfall ikke ta i ett tak selv. Ser dette også gjennom CCN. Masse klaging å sutring, men ingen tenker over hvor mange timer, hvor mange liter bensin, og hvor mye ressurser vi legger i for å drive klubben samt treffene. Det gjør seg ikke selv.

Men vi har fortsatt muligheten til å bygge opp et miljø i Trondheim, der vi kan kombinere alt fra treff, gokart, paintball å kanskje driftekonk. på City Syd i vinter om noen gidder å sende City Syd en seriøs mail. Det er lite som skal til for å få til bra gratis treff, men da må man iallefall stille opp.

Skal vi bli enige om å sette dato på ett bimmers høstreff om ett par uker? Sted, tidspunkt og plass diskuterer vi her i en uke, så lager vi litt blest rundt det, og inviterer kompiser, slik at det blir et bra treff?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jeg med på i lange baner. Så nå må folk komme på banen med seriøse forslag til tid og sted. Gjerne forklare hvorfor man foreslår akkurat dette stedet, slik at vi kan vurdere og bli enige om hva som passer best. Mitt forslag er:

Leirfossen

Søndag 6.september

Kl 13 eller 14

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er jeg med på i lange baner. Så nå må folk komme på banen med seriøse forslag til tid og sted. Gjerne forklare hvorfor man foreslår akkurat dette stedet, slik at vi kan vurdere og bli enige om hva som passer best. Mitt forslag er:

Leirfossen

Søndag 6.september

Kl 13 eller 14

Nedre lerfoss du tenker på? bor 100 meter unna der jeg, kryr av utlendinger der på dagtid når det er bra vær :P var iaffal sånn i sommer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du skal ikke se bort fra at det er det jeg mener :lol: Jeg finner Nedre Leirfossen på kartet på gulesider og det ligger nede ved brua over til Sjetnemarka. Stemmer det?

over til Kroppanmarka :) veldig fin plass å ha treff på, heelt ny park! litt liten parkeringsplass kansje men...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...