Olelink Skrevet Oktober 15, 2009 Share Skrevet Oktober 15, 2009 Kanskje 520'n har lyst på en tr.heims tur på søndag Skal spørre den i morgen tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mandresen Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Har absolutt lyst til å komme så jeg stiller så fremt jeg får barnepass:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Ser ut til at det blir treff på steinkjer på søndag istede. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///christian Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Ser ut til at det blir treff på steinkjer på søndag istede. Hvor? Jeg stiller opp med e30'n da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Ser ut til at det blir treff på steinkjer på søndag istede. Hvor? Jeg stiller opp med e30'n da http://www.bimmers.no/viewtopic.php?t=89047&start=315 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Oktober 16, 2009 Share Skrevet Oktober 16, 2009 Har en del gjøremål på søndag, men så fremt jeg får tid så stiller jeg med L på bakluka Har jo ikke vært på treff siden i fjordsommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Jeg skal se om jeg får sjansen til å komme. Har dukket opp noen gjøremål i morgen, men jeg håper å rekke ned. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Hmm. må se om jeg kommer meg av gårde jeg også da men lover ingenting Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Kizn: skal jeg ta med spillene hvis du kommer? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Kizn: skal jeg ta med spillene hvis du kommer? Ja det hadde vert flott Men får besøk imorgen formiddag. Håper de drar i rett tid så jeg kommer meg på treff Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Bare send meg en pm dersom du får tid til å komme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 17, 2009 Share Skrevet Oktober 17, 2009 Bare send meg en pm dersom du får tid til å komme Jupp Will do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lovilov Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 E d,eil e itj d treff på Lade??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 det er å jeg kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 18, 2009 Share Skrevet Oktober 18, 2009 Rekker ikke å komme jeg Men håper det er noen som tar masse bilder så jeg får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå