///Naitsirk Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Jess...det er bra Julebrus gjør underverker..hehe Tok deg for å være en trønder jeg gitt Men sånn generelt etter 15 år som skihopper har jeg vært en del i Granåsen og sett mange utbrudd fra barteland og syns det er like morro å se hver gang :D XD hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Er det snakk om en skihopper man kjenner navnet på? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Hehe..da hadde jeg blitt imponert i så fall XD Kristian Kind Olsen er navnet =) Mer på tv enn NM har man nok ikke sett meg hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Desember 19, 2009 Forfatter Share Skrevet Desember 19, 2009 hehe, ikke lett å være nordlening i Trondheim Eirik. Men ser absolutt problemet. Kjører servicebil om dagen, og det er mye rar kjøring i sentrum på dagtid. Men det er som vi snakket om på trening Eirik, alle som bor sør for Klettkrysset er Møringer Ikke at det hadde noe med saken og gjøre. hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lightning Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Trur vi ska fløtt derre grensa lenger sør æ..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Nei, vi tromsværinga slit her i byen Faens møringa som ikkje skjønne nåkka Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 19, 2009 Share Skrevet Desember 19, 2009 Hehe..da hadde jeg blitt imponert i så fall XD Kristian Kind Olsen er navnet =) Mer på tv enn NM har man nok ikke sett meg hehe Kan det stemmme at du representerer Flying Team Vikersund og at du landa på ca 170 meter i en av treningsomgangene før rennene i mars i år? Er litt autist når det gjelder hopping, skjønner du Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Det er helt korrekt 177 meter hoppet jeg Eller det var i 2007 jeg hoppet 177 egentlig, da jeg var førstemann utfor i 2009 landet jeg på rundt 170 trur jeg ja..Blikeng som kom to hoppere etter landa derimot på syke 220 meter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Hehe, da har jeg plassert deg litt i terrenget. Jeg har en slektning som har hoppet WC noen år, så interessen for sporten har vært stor både før og etter hans tid. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Å jasså ? Han heter a?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Han heter Daniel Forfang. Han er vistnok firemenningen min. Onkelen hans og jeg drev og plaget han da han var liten snørrunge Men han har vokst opp til å bli en likende kar. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Han er det ikke mye vondt i vett Skikkelig ålreit kar det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Synd at han følte for å legge opp, for han hadde nok hatt flere gode år igjen i bakken. Men ting går ikke bestandig slik man ønsker her i verden Etter at han skadet seg i Granåsen i 2005, ble ikke ting helt det samme igjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olelink Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Røde hælvette, no må faen mæ folk i Trondheim se tell satans å lære sæ å bruke blinkelyset når dem skal!!!!!!!! Får æ tak i den neste jævelen som drit i den her elementære delen av bilkjøring, så slit æ haue av han Sku faen mæ tru bila her i byen ikkje blei levert med akkurat den hendelen. Æ e kokførrbainna! Ti fer ein liten pust i bakken Eirik, du høre sint ut Men jo, d e mang som e dåle te å bruk blinklys, e egentle ingen supermann på d sjøl. Men prøve i d minste å oppfør mæ sålles at følk sjønne ka æ vill å kor æ ska ut'n å skap ein potensiell situasjon tå d Uansett, ha ei videre go hælg aill i hop (Å tilgi med trønder dialekten i dette innlegget da det er myntet til Eirik ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Desember 20, 2009 Share Skrevet Desember 20, 2009 Jeg måtte bare løfte lokket på trykkokeren noen øyeblikk Det var ganske irriterende (som de fleste sikkert skjønner ut fra ordbruken) å sitte i julerushet og prøve å finne en lomme å smette inn i, bare for å se at enkelte er så arrogant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå