espulus Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Hadde jo ikke trengt å vært noe all verden til treff, men kanskje bare en gjeng som hadde møttes en plass, kjørt ilag en plass osv osv :b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Hadde jo ikke trengt å vært noe all verden til treff, men kanskje bare en gjeng som hadde møttes en plass, kjørt ilag en plass osv osv :b Vi kan jo møtes på Statoil/Prix (stjørdal) i morra kl 12 (søndag) i alle fall, så har vi begynt med noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 9, 2010 Share Skrevet Oktober 9, 2010 Så kan vi kjøre til Esso her på stjørdal, der har de kampanje på 99kr for gullvask Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Haha Ikke lange turen det, men bedre enn ingenting! Men må nok dryge den til førstkommende lørdag.. Får tilbake førerkortet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Haha Ikke lange turen det, men bedre enn ingenting! Men må nok dryge den til førstkommende lørdag.. Får tilbake førerkortet da Vi kan jo prøve og sette opp et lite møte neste lørdag ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Må følge med her jeg også da Så får jeg lufta coupe,n en runde Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Jeg skal nu ut og rulle en runde i dag uansett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 10, 2010 Share Skrevet Oktober 10, 2010 Neste lørdag hadde jo vært supert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 JA e det bare på Stj det e treff for tia?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Haha, er ikke så mye som skjer her fortiden akkurat ^^ Kunne tenkt meg et treff før snøen kommer :b Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 13, 2010 Share Skrevet Oktober 13, 2010 Når kl skal vi møtes på lørdag? Skal vi møtes utenfor Essoen, da kan man jo ta seg en liten matbit også ved behov Eller teste ut den nye maskinvasken demmes, vet ikke om det er tilbud på 99kr på gullvasken enda da... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Nei, det var det.. Er det noen som har lyst til å møtes i morgen da? :b Fikk forresten et teasingbrev fra Politiet nå.... "De ble v/ forelegg av ****** fradømt retten til å føre førerkortpliktig motorvogn for en periode av 4-fire-måneder regnet fra 16.06.10. Tapstiden utløper 16.10.10 Deres førerkort følger vedlagt. En gjør oppmerksom på at førerretten IKKE gjenerverves før utløpet av tapsperioden selv om førerkortet mottas før tapstiden utløper." Veldig gøy å motta førerkortet, når jeg ikke kan bruke det før i morgen, og bilen bare står å venter på meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 He he, da er du ganske så klar Ut å kjøre om en 40min du da? Jeg skal nu ut og skli litt nu, kansje en tur "ut" og sjekke om det er noen damer som liker bmw Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Hvis det blir et aldri så lite treff imorgen, så kan jeg også stikke meg en tur da jeg uansett skal nedover å få vaska av litt møkk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Oktober 15, 2010 Share Skrevet Oktober 15, 2010 Hvis det blir et aldri så lite treff imorgen, så kan jeg også stikke meg en tur da jeg uansett skal nedover å få vaska av litt møkk Hvor skal du vaske, Esso? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå