Trøndern Kim Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Fint tiltak igrunn! hvis noen trenger så kan æ ta med mæ:Originale E61 speil i titansølv. M-bakfanger innsats helt ny sort. M5 riller og 2stk PDC i titansølv Ka mene du med m5 riller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 Fint tiltak igrunn! hvis noen trenger så kan æ ta med mæ:Originale E61 speil i titansølv. M-bakfanger innsats helt ny sort. M5 riller og 2stk PDC i titansølv Ka mene du med m5 riller? Rillene/luftinga som er i sideskjermene på E60 M5 tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 er ferdig på jobb i det treffet starter, men skal prøve å komme med nykjærra ^^, Skal se om jeg får dratt me en kompis med lik bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Februar 5, 2011 Share Skrevet Februar 5, 2011 er ferdig på jobb i det treffet starter, men skal prøve å komme med nykjærra ^^, Skal se om jeg får dratt me en kompis med lik bil Klart du må komme Er ikke sånn som på skolen, at du får fravær og ikke får komme inn hvis du kommer 15min forseint Så får du mat på brurgersjappa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian708 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Jeg kommer nok ikke likevell idag. Kom på at jeg skulle i selskap klokka 15.00. Så jeg håper dere tar noen bilder så jeg får se Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Treffet er ikke i dag, det er søndag den 13. ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Altså, neste søndag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EzzY Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 er ferdig på jobb i det treffet starter, men skal prøve å komme med nykjærra ^^, Skal se om jeg får dratt me en kompis med lik bil Klart du må komme Er ikke sånn som på skolen, at du får fravær og ikke får komme inn hvis du kommer 15min forseint Så får du mat på brurgersjappa Skal nok se å prøve å komme innom en tur da iallefall. Har bare vært på et par fra før, men det er lenge siden Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Er det forresten tenkt på noe program for dagen? Blir det bare stillestående glaning med lette løgner, eller blir det noe fellesrunder rundt i byen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stian708 Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Treffet er ikke i dag, det er søndag den 13. ^^ ja stemmer d. glemte d helt jeg vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Hehe, ta med deg godt humør og kom! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Da er nybilen hentet: BMW 518i 1986 Meget lite rust på denne. en flekk i motorrom og en flekk i bagasjerom, that's it! I tillegg er det byttet ny dynamo, batteri, clutch, overhalt bremser og nytt eksosanlegg. Det er monter shadowline lister, men mangler å sette på de på fram/bakvindu. Har komplett kromlister liggende i tilfelle vi vil bytte en gang. Fikk også med tre sett dekk. (Pigg, piggfritt og sommerdekk) Etter vinteren blir dette kun sommerbil. Kjørte denne over 30mil i helga og er fin og kjøre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwkizn Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Pen E28. Det var pent når fangerne er lakkert også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Februar 6, 2011 Share Skrevet Februar 6, 2011 Gratulerer! Veldig flott bil Kommer du i denne? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Februar 6, 2011 Forfatter Share Skrevet Februar 6, 2011 Jepp, kommer i denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå