Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

13 er vel ikke så ille, selv om det kunne vært fler. Jeg kunne desverre ikke komme siden jeg har holdt på i hele dag med å få i orden en microbryter i passasjerdøren min. Nå er den kommet inn og virker, så neste treff kommer jeg. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treffet var helt greit det, kjekt å stå innendørs denne gangen i motstning fra treffet på ICA. Litt lite oppmøte siden sist kansje. :)

Men jeg støtter forslaget om lapper i rutene med brukernavn og ekte navn, så det blir lettere å knytte brukere herifra opp mot personene man møter på treffet. I tillegg kunne det kansje vært en ide og lage en liste over ting som er gjort med bilen, og evt videre planer. Det er jo for eksempel ikke noen som ser at jeg har sperre på bilen, eller alt det andre som er gjort med bilen, men det vil da bli opplyst med en slik lapp.

Vet ikke hva andre tenker om dette, jeg bare lufter ideen. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var et greit treff :P støtter forslaget om lapper jeg også :) er litt greiere å få informasjonen "svart på kvitt" enn å gå å lure :? jeg fikser det til neste treff på min bil ivertfall, så får de andre gjøre som de vill :D

mvh richard med sølvgrå e36 316 med grønn trunk og vinge:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal lage meg en lapp jeg å. Skal ærlig innrømme at jeg ikke husker veldig mange navn på folk som møter opp. Greit med litt info om bilen, og hva som er gjort med den. Ser at mange på treffet gjør noen av de samme modifikasjonene, og da er det greit å spørre noen som har gjort det fra før. Da kan man bare se på lappene. 13 stk er ett greit antall, manget noen travere. Så neste gang blir det fullt opp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...