Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei, baneeier tillater ikke prøveskilt desverre.

Det er ikke sendt ut invitasjon til Porsche/Alfa.

Audi'en kan desverre ikke bli med... om en skal få lov, så må nesten alle få lov, og plutselig har vi ett gatebiltreff istedet. Håper på forståelse ang. dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei, baneeier tillater ikke prøveskilt desverre.

Det er ikke sendt ut invitasjon til Porsche/Alfa.

Audi'en kan desverre ikke bli med... om en skal få lov, så må nesten alle få lov, og plutselig har vi ett gatebiltreff istedet. Håper på forståelse ang. dette.

Kai: Beklager dette. Men i utgangspunktet fikk vi beskjed om at vi ikke fikk ha rødskilt på banen. Men da halvparten av oppmøtet hadde rødskilt tok vi en telefon, de lot oss få kjøre med rødskilt men kun i egne heat på eget ansvar. Vi prøvde å holde rødskilt/registrerte biler fra hverandre, da mange registrerte biler hadde baneforsikring.

Skal selvfølgelig opplyse bedre om dette neste gang. Håper du kommer til høsten iallefall.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder det der, ble det tatt mer bilder av selve kjøringa?, hadde vært litt morro å se bilder av raklefanten siden jeg fikk til litt mer røyk fra hjula enn sist år XD.

(Raklefanten-sort/grå e28 "518d" ).

De med løpsrigga uregistrerte biler tok jo helt av til tider :-), men sladding og burning inne på depot område ved publikum synes jeg var litt over kanten [-X

Stort sett et morro treff med kun en incident som ligna et kræsj (e36 compacten som rev av hjulet i svingen på vei opp av dalen), så litt spektakulært ut, da jeg var rett bak når det skjedde.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fine bilder det der, ble det tatt mer bilder av selve kjøringa?, hadde vært litt morro å se bilder av raklefanten siden jeg fikk til litt mer røyk fra hjula enn sist år XD.

(Raklefanten-sort/grå e28 "518d" ).

De med løpsrigga uregistrerte biler tok jo helt av til tider :-), men sladding og burning inne på depot område ved publikum synes jeg var litt over kanten [-X

Stort sett et morro treff med kun en incident som ligna et kræsj (e36 compacten som rev av hjulet i svingen på vei opp av dalen), så litt spektakulært ut, da jeg var rett bak når det skjedde.

Beklager, men jeg fikk ikke tatt noe bra bilde av deg når du var å kjørte. Man blir jo så lett distrahert også havner man i en lang samtale her og der :)

lqh5x980qgaxnlhnx7xz.jpg

m4lvl075esnbup2q95z6.jpg

6tvdme3byobu3tihnvyh.jpg

17drpwdbf9qf03vip1xo.jpg

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...