Are. Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Kom meg ikke lengre enn til Nardo, der sprakk eksosmanifoilden. Typisk at sånt skjer dagen du skal på treff.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 sån som bruke å sje te mæ det:P at det alltid e nåka som går sundt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 En sladd fra i dag: BMW 320 coupe, E36 karosseri, banerigga... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kai Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Hei, baneeier tillater ikke prøveskilt desverre.Det er ikke sendt ut invitasjon til Porsche/Alfa. Audi'en kan desverre ikke bli med... om en skal få lov, så må nesten alle få lov, og plutselig har vi ett gatebiltreff istedet. Håper på forståelse ang. dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Noen som har bilder fra dagens treff? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Hei, baneeier tillater ikke prøveskilt desverre.Det er ikke sendt ut invitasjon til Porsche/Alfa. Audi'en kan desverre ikke bli med... om en skal få lov, så må nesten alle få lov, og plutselig har vi ett gatebiltreff istedet. Håper på forståelse ang. dette. Kai: Beklager dette. Men i utgangspunktet fikk vi beskjed om at vi ikke fikk ha rødskilt på banen. Men da halvparten av oppmøtet hadde rødskilt tok vi en telefon, de lot oss få kjøre med rødskilt men kun i egne heat på eget ansvar. Vi prøvde å holde rødskilt/registrerte biler fra hverandre, da mange registrerte biler hadde baneforsikring. Skal selvfølgelig opplyse bedre om dette neste gang. Håper du kommer til høsten iallefall. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Noen som har bilder fra dagens treff? Har noen bilder, men orker ikke legge inn dette i kveld. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Nei ingen stress, men legg ut så snart du føler for det da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Her er to bilder, der dere kan se på deres egen bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Hehe gode greier Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Som alle BMW'er, kjedelig og blir ikke lagt merke til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 E60, en bil jeg kunne tenkt meg å kjøpe i disse dager Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 En sliten 530, E39 karosseri Med karbontak for de som ikke la merke til det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Fine bilder det der, ble det tatt mer bilder av selve kjøringa?, hadde vært litt morro å se bilder av raklefanten siden jeg fikk til litt mer røyk fra hjula enn sist år XD. (Raklefanten-sort/grå e28 "518d" ). De med løpsrigga uregistrerte biler tok jo helt av til tider , men sladding og burning inne på depot område ved publikum synes jeg var litt over kanten Stort sett et morro treff med kun en incident som ligna et kræsj (e36 compacten som rev av hjulet i svingen på vei opp av dalen), så litt spektakulært ut, da jeg var rett bak når det skjedde. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stoppie_Master Skrevet Mai 23, 2011 Share Skrevet Mai 23, 2011 Fine bilder det der, ble det tatt mer bilder av selve kjøringa?, hadde vært litt morro å se bilder av raklefanten siden jeg fikk til litt mer røyk fra hjula enn sist år XD.(Raklefanten-sort/grå e28 "518d" ). De med løpsrigga uregistrerte biler tok jo helt av til tider , men sladding og burning inne på depot område ved publikum synes jeg var litt over kanten Stort sett et morro treff med kun en incident som ligna et kræsj (e36 compacten som rev av hjulet i svingen på vei opp av dalen), så litt spektakulært ut, da jeg var rett bak når det skjedde. Beklager, men jeg fikk ikke tatt noe bra bilde av deg når du var å kjørte. Man blir jo så lett distrahert også havner man i en lang samtale her og der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå