espulus Skrevet Juni 26, 2011 Share Skrevet Juni 26, 2011 Skal vi prøve igjen med et minitreff/minitur ganske kjapt? Evt. noen som har forslag til hvor og når? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Flere som kunne tenkt seg en tur rundt Atlanterhavsveien? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Hvem kunne ikke tenkt seg det? ^^ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 noen her i trøndelag som vil kjøp sæ nå e34 dele? har m50b25 non vanos me defekt toppakning, + masse nye forstillings dele å rondel d58 felger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juni 27, 2011 Share Skrevet Juni 27, 2011 Det kan du ta i en annen tråd MGN90... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGN90 Skrevet Juni 28, 2011 Share Skrevet Juni 28, 2011 det var bare for å lufte litt til trønderan, å fikk respons på det=) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Når blir neste treff da? noen forslag? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Jeg drar til Spania på tirsdag, og blir der en stund: P Så i det tidspunktet, kan ikke jeg komme på treff i allefall Men hva med å snekre sammen et treff i løpet av kort tid? Kan jo evt. treffes ved city syd eller noe.. En plass med stor parkeringsplass Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juli 1, 2011 Share Skrevet Juli 1, 2011 Jeg drar til Spania på tirsdag, og blir der en stund: P Så i det tidspunktet, kan ikke jeg komme på treff i allefall Men hva med å snekre sammen et treff i løpet av kort tid? Kan jo evt. treffes ved city syd eller noe.. En plass med stor parkeringsplass city syd på søndag kl 14:00 ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 2, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2011 Kan sikkert stikke innom en tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Larswilliam Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Jeg drar til Spania på tirsdag, og blir der en stund: P Så i det tidspunktet, kan ikke jeg komme på treff i allefall Men hva med å snekre sammen et treff i løpet av kort tid? Kan jo evt. treffes ved city syd eller noe.. En plass med stor parkeringsplass city syd på søndag kl 14:00 ? Påmeldt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Juli 2, 2011 Share Skrevet Juli 2, 2011 Satser på å stikke innom en tur jeg også. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Bra oppmøte Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Ja, ble litt trangt om plassen etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Bilder da?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå