SpiderPig Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Bilder da?! var kun meg å brian der tok ingen bilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Testpiloten Skrevet Juli 3, 2011 Share Skrevet Juli 3, 2011 Hehe såpass oppmøte ja Blir vel labert så lenge det ikke er noe ekstra som skjer, også var det vel Lånke treff i helga.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Juli 3, 2011 Desverre er slike mine-treff nesten dødfødt i Trondheim. Triste greier. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Huff.. Og jeg som var så gira på treff..! Glemte faktisk hele greia, og sjekket bimmers da jeg kom hjem fra Spania.. Men var heldigvis ikke bare jeg som ikke møtte opp virker det som ^^, Anyways.. Hvordan er interessen for en dag/kveld hvor vi kan ta en liten fellestur, for så å dra på restaurant for noe mat eller lignende for å snakke ligg og lyve litt? Hadde i allefall vært greit med litt aktivitet i Nord-Trøndelagsdistriket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 Haha.. Snakke litt, mente jeg .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Are. Skrevet Juli 15, 2011 Share Skrevet Juli 15, 2011 noen som vet hvem som kjører en sort E39 m5 med sorte felger? Prøvde å få til litt dragging inn mot byen, men m5'en gidda vist ikke YJ registret tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpiderPig Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Noen som er gira på treff da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brian Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Snart Akkurat nå står bilen på bukker uten bakstilling og bensintank. Holder på å overhale alt og bytte til PF foringer etc. Satser på å få ting klart iallefall til over førstkommende helg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 6, 2011 Share Skrevet August 6, 2011 Ja, men får ikke til å kjøre E30`n pga brukket venstre fot Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Gjort no da, Eivind? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Hehe... Arbeidsulykke på jobben. Mista 200 kg på rista fra 1 meters høyde. 2 brekte bein i rista.... 6 uka på krykka det shø... Så blir lite kjøring me E30'n fortia.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 7, 2011 Forfatter Share Skrevet August 7, 2011 Smerte! Blir lite paintball å da? Høyre eller venstrefot? Er det venstrefoten, så kan du komme å kjøre 6'er med automat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Litjhaug Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Heldigvis venstrefoten ja.... Og heldigvis automat på Touran.... Har vert arti å prøve "nybil`n" din ja... ser bra ut...! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet August 7, 2011 Share Skrevet August 7, 2011 Skal vi prøve å starte et treff igjen? Og håpe på at vi alle dukker opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espulus Skrevet August 8, 2011 Share Skrevet August 8, 2011 Lånketreff 28.08.2011 Grunnet krasj med dato har vi har måttet flytte Lånketreffet til Søndag 28.Aug kl.12:00 – 17:00 Da er det tid for høsttreffet i regi BMW CCN Trøndelag. Som vanlig vil det bli tatt teknisk kontroll og førermøte før utslipp, så se til at bilen er i teknisk god stand. Bremseveske bør være av god årgang (max 1-2år gammel). Batteri må være ordentlig festet, og lys må være i orden. Vi kjører i tradisjonen tro loddsalg med mange gode premier, og det vil bli muligheter for å kjøpe både mat, drikke og klubbeffekter. Denne gangen HAR VI SØRGET FOR at kafeteria har åpen Priser: Utstilling av bil 100,- Banekjøring medlemmer 200,- (inkl. Porsche & Alfa klubben) Banekjøring Ikke-medlemmer 300,- Prøveskilt er IKKE tillat. Husk gyldig medlemsbevis. Vel møtt! Med vennlig hilsen Martin Lundahl #3520 Sekretær BMWCCN avd. Trøndelag Tlf: 97083838 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå