Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Bra d blir årning med no treff i trondheim også for en gangs skyld =)

"for en gangs skyld" ? beklager men skjønner ikke. har vel hatt treff annen her søndag lenge nå.

Rekker ikke treffet denne gang heller. Må prioritere noe annet. :(

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja håper vi får bra oppmøte også denne gangen, kult hvis folk har laga seg infolapper til dette treffet :D

Jeg kommer =)

Bra d blir årning med no treff i trondheim også for en gangs skyld =)

Har vært treff annenhver søndag siden 15.07.07 men du er nokk ikke den første som har oppdaget dette litt sent, kommer jo nye biler i ny og ned som ikke har vært på treffene før :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det nok et trivelig treff med noen nye ansikter. Synd oppmøte var litt dårlig. Hadde igjennomsnitt 7 biler. Noen som dro tidlig og andre som kom litt seinere.

Håper vi får flere av de faste innom på neste treff :)

Regner med vi kjører noen konkuranser neste gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Egentlig ikke så dumt forslag. Kanskje mange som tenker "jaja, er jo bare to uker til neste gang", og så dukker de ikke opp. Men treff en gang i mnd kan også føre til mindre engasjement. Livet er ikke enkelt :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ikke så dumt nei.. det blir hvertfall mer interessant for meg, og sikkert andre som bor litt lengre unna, og komme da.. På ett, litt større måndtlig treff, med aktiviteter og forskjellige priser osv ;) vetke jeg men.. dere som bor i tr-heim er vel ikke helt enige men..? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er enig at det burde være en gang i måneden og at alle burde invitere minst tre bmw eiere som de kjenner.Mulig det hadde kommet flere hvis det var på en lørdag,jeg tenker mest på de som bor utenfor byen da,og kanskje litt senere tidspunkt, for alle er jo ikke kjørbare kl 13.

Vi har også kunnet tatt en pub tur etterpå. (billig hotell i helgene)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens.

Lørdager er lite aktuelt på vinteren pga. vi vil stå innendørs. Siden lørdag er den største handledagen er samtlige parkeringsplasser opptatte. Dessuten drikker vell folk på fredager å?

Vi kunne hatt treffene en gang i måneden, men synes dette blir litt for sjeldent. Vi kunne alltids møttes over en kopp kaffe første treffet i måneden, for så å møttes med bilene i parkeringskjelleren samt kjørt konkurannser andre treffet i måneden. Da kanskje treff nr. to blir mere interessant for folk som kommer ett stykke fra.

Trur uansett interessen for dette økes utover våren. Setter pris på om folk dukker opp på treffene og kommer med slike ideer.

Husk lappe med bil-info og brukernavn i ruta neste gang :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...