Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Angående banner, så blir det tullete å bruke en annen logo enn den forumet har i dag. Treffene springer ut fra denne nettsiden og ordlyden må være lett for folk å kjenne igjen. Så lenge Gunnar ikke har planer om å forandre logoen, synes jeg vi bør bruke den fonten som eksisterer på banneren.

Kunne godt bruke denne fonten. Litt av planen var at vi skulle inkludere bimmers.no trøndelag/trondheim på banneren slik at når vi er på treff ser folk hvilken by/sted vi kommer ifra. Kanskje fonten blir litt rotete hvis vi skal klemme inn Trondheim/trøndelag på den eksisterende fonten? å da vi liksågodt kunne lagd en ny?

Håper noen kan lage noen utkast så får vi se hva vi ender opp med :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg fått "trist" mail tilbake fra Nordmøre gatebilklubb anngående VÅRTREFFET:

de som ønsker å komme flere å stå samlet til utstilling.

Det beste tipset jeg har for å få til det er at dere møter samlet og forholdsvis tidlig. (ærfaringsmessig LAAAAAAAANG kø)........

Vi har fått forespørsel i fra flere om akurat det samme, men vi har ikke lovet bort plasser til noen.

Vi er smertelig klar over at det er mange som ikke liker opplegget vårt med "førstemann til mølla". Men vi har kommet frem til at det blir mest bredde på det sånn enn at vi "siler" ut biler som får komme inn. Noe som er både positivt og negativt med tanke på at ikke alle biler som er inne er "utstillings materiale"

Men det viktigste er at eieren av bilen er stolt av den og ikke alle har råd til å "style", bygge stereo, kjøpe sinnsyke felger osv, men fremdeles så har de bilgleden. Og det er det viktigste for oss i NGK.

Så som sagt møt opp samlet så får dere stå mest mulig samlet, det er mitt beste tips.

Vel møtt skal dere være.

Så får vi si Tvi tvi for godt vær :)

mvh

Gunnar Ståle Røv

Nestformann

NGK

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...