Sir Hofstad Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Du Skwalley, kunne kanskje vært en ide å tatt et treff til sommeren og invitert folket til fotosession? Jeg kunne godt betalt noen kr for sånne fine bilder av 325en Hvis du orker? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Joda, hvis det er interesse for det så... Kan godt fremkalle dem og blåse dem opp i ønsket størrelse også. Blir mye penere og detaljert i større størrelser på skikkelig fotopapir. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Fjorårets NGK treff Link Mexos: Du som står i køen med cabben eller er det en annen eier? Brukbar kø: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 ALLSTAR: ja leste det på linken jeg la ut. Men er vi flere som er interessert i å ha en fin dag der kan vi sørge for å møte tidlig. Burde gå an å få til en fin dag, og noen fra oss på felles plass. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 huff... husker den køen!!! var en av de første HELDIGE som IKKE slapp inn med bilen.... hadde også med meg en sort smart roadster hvis noen så den sidelengs etter veien der oppe Vi må være der TIDLIG i år da så vi slepper inn samla Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Huff, så stusselig de vinterfelgene på bilen min ser ut Kan ikke nesten ikke vente til en god dag over påske, så jeg får lagt om. Flotte bilder av Allstar sin stolthet. Jævli fin, den bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Jepp, husker du ca hva tiden var når du stilte deg i kø, og når du kom inn Allstar? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 huff... husker den køen!!! var en av de første HELDIGE som IKKE slapp inn med bilen....hadde også med meg en sort smart roadster hvis noen så den sidelengs etter veien der oppe Vi må være der TIDLIG i år da så vi slepper inn samla Har prøveskilt fra midnatt.... Og gleder meg vannvittig til å få kjørt en tur med 325en så klar da jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bmwgutten Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Fine bilder. Den E61 ACS,en var meget pen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 TAKKER for alle fine komentarer hyggelig at dere liker bilen min!! tja.. køen ja... var vel der ca 09:30 mener jeg og huske og kom inn 10:30 kanskje.. hvis vi tar sikte på å kjøre 07:00 fra Trondheim?? vi kan da hygge oss "fremst" i køen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Den E61`n din, Allstar, ser så heftig ut:D Gleder meg til å se den irl, og med sommerfelg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 hjelper å bytte ut vintertøfflene 225/45/17 med gullskoene 235/35 og 265/30/19 ja GLEDER meg til SOMMER:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Hva har vi gjort for å fortjene dette snøværet!? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 Bedre å få det nå så blir vi ferdige med det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Mars 17, 2008 Share Skrevet Mars 17, 2008 færdig i morgen????? lov å håp vertfall da :) hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå