ESveen Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Du fikk lagt ut bilder så fort ja. Trur johnny villa sammle alle bildene fra treffene i ett galleri, pga av sia vert litt treg. men det fikser vi seinere! takk for oppmøte til de som dukka opp. neste gang går vi for 14 biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Ja det var trivelig, får stille med compacten neste gang. Noen som så den STRØKNE 325ix'n på andre sia av der vi sto da? En rød. =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 12, 2007 Forfatter Share Skrevet August 12, 2007 Ja, så den ja. litt eldre kar som kjørte den trur jeg. var skikkelig fin. Still med bil neste gang ja kanskje vi kommer opp i to-siffret antall snart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Legger ut bildene i albumet: http://s198.photobucket.com/albums/aa24 ... im/120807/ Slideshow: http://s198.photobucket.com/albums/aa24 ... 305ff6.pbr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JanMorten82 Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 Her man skal møte opp hvis man vil ha reparert koppholdere bak? hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robert1337 Skrevet August 12, 2007 Share Skrevet August 12, 2007 så ikke denne tråden før i dag=p får komme nestegang:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ssfuzer Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 hei.. når blir neste treff da? og hvor? har en e30 jeg kunne trengt noen tips til oppgradering til med det samme jeg når jeg kommer:) . er litt shabby for tiden, men med tips kan den bli fin:P håper den er velkommen:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 14, 2007 Share Skrevet August 14, 2007 Hadde vært fint med E30 på treff også, og skulle ikke være noe problem med kompetanse eller meninger om oppgradering Blir vel treff om ca 14 dager igjen på samme sted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 17, 2007 Forfatter Share Skrevet August 17, 2007 Nytt treff søndag 26/08 - 2007. Samt fast treffsted: Stav gjestegård. Som overskriften viser har vi valgt Stav gjestegård som fast treffsted, pga av store parkeringsplasser, to bensinstasjoner og cafe' samt en fin kjøretur utover. For de som ikke kjenner plassen ligger den på E6 mellom Trondheim og Stjørdalen. Det er lett og finne siden det ligger over veien, med på/avkjøringsrampe på begge sidene. Jeg har lagt til ett bilde med lekkre tegnforklaringer for å eliminere enhver tvil. Grønn firkant: Retning Trondheim. Blå firkant: Retning Stjørdal. Rødt kryss: Parkeringsplassen vi vil bruke. Turkis pil: Bru igjennom hotellet, hvis du kommer på feil side av E6'en. Som nevnt tidligere er annenhver søndag valgt som treffdag, samt 13.00 tidspunktet det tidligst vil være folk der. Påpeker at ALLE bmw'er er velkommne, og at det er bare å komme seinere hvis du ikke rekker det akkurat klokken 13.00. (det er sikkert ikke folk der lengre enn 3-4 timer). Håper flere kommer for hvert treff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MERN Skrevet August 19, 2007 Share Skrevet August 19, 2007 Er i militæret på Værnes, og har bilen der nå. Så hvis jeg får fiksa dynamoen min i løpet av uka nå, så er jeg der på søndag! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wazu Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Får se om jeg får tid til å stikke innom, har værken rå eller strøken bil, men kan da bli gøy selv om. Får håpe været blir bra da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toms Skrevet August 20, 2007 Share Skrevet August 20, 2007 Kommer! Håper bare coilovoersene fra KOED kommer i tide.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet August 24, 2007 Share Skrevet August 24, 2007 Får vell prøve å komme denne gangen også selv om jeg har oppripa bakfanger og en liten bulk. Oppfordrer alle som har mulighet, til å stikke innom en tur, det er ingen som biter (tror jeg) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 25, 2007 Forfatter Share Skrevet August 25, 2007 Noen som har kræsja i deg eller? Skjønner ikke hva det er med været hver gang vi skal ha treff. men blir det for mye regn kan vi sitte inne på cafen' på hotellet. Håper vi får se flere biler også denne gang! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet August 25, 2007 Share Skrevet August 25, 2007 Noen som har kræsja i deg eller? Skjønner ikke hva det er med været hver gang vi skal ha treff. men blir det for mye regn kan vi sitte inne på cafen' på hotellet. Håper vi får se flere biler også denne gang! Ja ble desværre pårygga av fadern Har allerede lagt ut en egen tråd om temaet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå