Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

Noen som vet om en shampoo som gir litt ekstra glans i lakken etter vask? Har ikke tid til å polere bilen før Lånke, så det måtte ha blitt nest beste løsning. Hvis ingen har lyst å hjelpe til med polering og det styret der før vi kjører, for dette har jeg ikke peiling på. Nyter ikke å lese om det på nettet uten å se fysisk hvordan man går frem :wink:

Bruker Biltema shampoo med voks, er rimelig og fungerer utrolig nok fint :shock:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Noen som vet om en shampoo som gir litt ekstra glans i lakken etter vask? Har ikke tid til å polere bilen før Lånke, så det måtte ha blitt nest beste løsning. Hvis ingen har lyst å hjelpe til med polering og det styret der før vi kjører, for dette har jeg ikke peiling på. Nyter ikke å lese om det på nettet uten å se fysisk hvordan man går frem :wink:

Bruker Biltema shampoo med voks, er rimelig og fungerer utrolig nok fint :shock:

Både J.Hofstad og EirikL skal få prøve min shampoo :):) der snakke du saker altså :) meguiars!!

Skal polere på søndag hvis du/dere vil være med da!! (i garagen på jobb)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uansett meninger ang. automote bilen, så håper jeg den kommer flere ganger. Akkurat slike biler som trekker folk og lager litt liv å røre.

Håper eier ikke føler seg støtt, men med en slik spesiell bil får man oppmerksomhet på godt og vondt.

Enig, vært kjedelig hvis alle har kommet med like standard biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

var ikke meningen å kritisere noens bil, det var mere det at han ikke hadde tatt vare på den PENE bilen!! der er vi vel litt enige alle sammen om at det SKAL taes vare på :)

men nok om det!

som det sies her at det er artig med biler som ikke bare har byttet felger likssom :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket nå med Norservice (norigo) angående lakkrens og polering av bilen!! de hadde så MYE belgegg fremover at de ikke rakk noe før 14-15 mai...

Da EirikL blir det lakkbehandling for min del vertfall på søndag :)

foresten noen som tar på seg en slik jobb? (mot betaling seff) og som er dyktig på bruk av maskin etc..

er ute etter ett BRA resultat før lånke neste helg :)

ps: legger om til SOMMERDEKK i morgen :):):):)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var på emm-sport idag og fikk skiftet mellomstag (støttestag), og henta angeleyes`n min + bluevision pærer, så nå er jeg klar for sommeren :)

Nettopp byttet topp-pakning som ble 20 000,-++ (med bytting av sensorer, termostat, hus...) å vett.. + firehjulskontroll, eu-godkjenning, nye sommerdekk ++.. dyrt med bmw..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe. Ble over 20.000 når jeg byttet toppakning på 530'en å på EMM sport. Skikkelig surt beløp.

Koster å være kar vettu!

Nå er det snart bare ei uke igjen til Lånketuren!

Har alle fått med seg oppmøte seinest kl. 08.00 lørdag 26.04.2008 på IKEA leangen.

Kjører vi motoreien? isåfall bør jeg sjekke beløpet på q-fri brikken.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...