EirikL Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Eller vi kjører gammelveien og sparer penger Nei, det blir vel EEEEEEEEE6, deinn strakaste veien... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ANDY75 Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Samme for meg hvilken veg vi kjører er jo bare 10min forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Samme for meg hvilken veg vi kjører er jo bare 10min forskjell Merket det da du passerte meg på omkjøringsveien i går Mulig jeg må kjøre til Fredrikstad etter å ha hjulpet Mexos Fredagskvelden. Gjelder henting av "spesielle" felger, he-he... Men betyr da at det er fysisk umulig å bli med. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ANDY75 Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Blessed Lady of Accelleration Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 He-he La merke til en bimmer som la seg inn bak meg ved Strandveien. Holder 70 med Opelen og tok ikke lange stunda før du hadde fått nok.... Vil si at den E39en din er dritfin... Så 3 bimmercaber i dag, skikkelig fine, E30,E36, og en E46 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 helt klart kan noen kjøre i forveien å sjekke kontroll?? hehe neida vi kjører FINT på rekke å rad innover mot lånke gutter ser mye bedre ut!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morten1989 Skrevet April 17, 2008 Share Skrevet April 17, 2008 Denne hiver jeg meg på å Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Eller vi kjører gammelveien og sparer penger Nei, det blir vel EEEEEEEEE6, deinn strakaste veien... Nettopp fått leilighet også nå, så for min del kan vi gjerne cruiiisse gammel-veien, for å spare penger Grådig ass.. skulle tro jeg var møring. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Eller vi kjører gammelveien og sparer penger Nei, det blir vel EEEEEEEEE6, deinn strakaste veien... Nettopp fått leilighet også nå, så for min del kan vi gjerne cruiiisse gammel-veien, for å spare penger Grådig ass.. skulle tro jeg var møring. Spanderer de 35,- kr på deg så får du kose deg i leiligheten og kanskje spandere på deg ei pølse i løpet av dagen hehe ps: jeg er egentlig møring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Okei, Men kan noen fortelle meg hvordan man pakker penger på den q-fri brikken? Har vært inne på den sia, men skjønte ingenting. Fyller jo alldri på den lengre, fyllte på 1000 kr. det året bomstasjonen forsvant. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Eller vi kjører gammelveien og sparer penger Nei, det blir vel EEEEEEEEE6, deinn strakaste veien... Nettopp fått leilighet også nå, så for min del kan vi gjerne cruiiisse gammel-veien, for å spare penger Grådig ass.. skulle tro jeg var møring. Tror du bruker en del mer penger på bensin og treff enn hva bomringen koster Manuell betaling: 35,- Gruppe 1 q-fri: 24.5,- Gruppe 2 q-fri: 21.0,- Gruppe 3 q-fri: 17.5,- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Okei, Men kan noen fortelle meg hvordan man pakker penger på den q-fri brikken? Har vært inne på den sia, men skjønte ingenting. Fyller jo alldri på den lengre, fyllte på 1000 kr. det året bomstasjonen forsvant. Ref. bomringen.no: Ved forskuddsbetalt abonnement vil du automatisk motta ny faktura før konto går tom. Spørs om du bør ta kontakt med de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KeRu (Joavg) Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 hehe Grunnen til at jeg sa det med grådig+møring er at jeg jobbet med en som var møring som stoppet midt i okstadbakken for å plukke opp ÈN halvliters flaske (som han så i veikanten), og bulka arbeidsbilen!! haha.. Storkar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet April 18, 2008 Forfatter Share Skrevet April 18, 2008 Okei, Men kan noen fortelle meg hvordan man pakker penger på den q-fri brikken? Har vært inne på den sia, men skjønte ingenting. Fyller jo alldri på den lengre, fyllte på 1000 kr. det året bomstasjonen forsvant. Ref. bomringen.no: Ved forskuddsbetalt abonnement vil du automatisk motta ny faktura før konto går tom. Spørs om du bør ta kontakt med de Takk skal du ha Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vmaxx Skrevet April 18, 2008 Share Skrevet April 18, 2008 Må bli en syk lyd når 20 bimmere kjører gjennom tunellene på en lang rekke.... :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå