Sir Hofstad Skrevet September 8, 2007 Share Skrevet September 8, 2007 Ta det litt piano i kveld da Tompan Vært fint å hilse på og sett bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 møtte da opp til slutt hehe var veldig gøy å treffe folk å se på bilene! ser fram til neste treff ! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Skikkelig fining du hadde Kommer bilder straks! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kjetil 323i E36 Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Hvordan var oppmøtet idag da? Jeg var desverre ikke kjørbar, men det har jeg vel meg bare selv å takke for Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 9, 2007 Share Skrevet September 9, 2007 Oppmøtet var tilstrekkelig Fra høyre: Tompan, Straight six,Kim,E Sveen og Ske1eton Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Skikkelig fining du hadde Kommer bilder straks! takker og bukker din var rå stilig den å ! hærli me litt bilder av dagens happening! bra jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 10, 2007 Share Skrevet September 10, 2007 Og til de som ikke er på treff, kan vi jo bare si at det er fint å møtes å prate litt om disse bilene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet September 19, 2007 Share Skrevet September 19, 2007 da er d ikke lenge igjenn til neste treff ?? Jeg skal lukte litt på karskkoppen kvelden før så mulig jeg kommer litt sent som vanlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 20, 2007 Share Skrevet September 20, 2007 skulle ta treffet på IKEA denne gangen. regner med Einar oppdaterer før helga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet September 22, 2007 Forfatter Share Skrevet September 22, 2007 Hei hei. Beklager litt sein oppdatering, men driver og flytter så har ikke hatt internett på ei uke. Som sagt så blir neste treff på IKEA Leangen, derfor er det ingen unnskyldning at bomringen koster, eller at det er for langt unna for trondheimsgutta Tidspunket blir 13.00. håper på bra oppmøte! Ps. Ta med egen kaffe. (lite med kiosker i nærheten.) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Koker på litt kaffe og tar med noe å drikke av. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sommerfelg Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 er d greit hvis jeg blir en smule forsinket? hehe gjerne en wakeup call på 92839582 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Joda, ordner det... Er ikke noen fare for promille håper jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e28stian Skrevet September 22, 2007 Share Skrevet September 22, 2007 Passer meg bra dette, kommer jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet September 23, 2007 Share Skrevet September 23, 2007 IKEA kl 1300, har kaffen klar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå