bmwomar Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Kommer jeg også hvis jeg får meg sjofør, skal på utdrikkingslag på lørdag........... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Må vel sikkert kjøre fra Ikea ca. 11.00 Tørr ikke garantere at jeg kommer da jeg har tenkt meg en tur på Judas Priest på lørdag, men det ser ut til at konserten varer til 23.00 så da er det vel håp om å komme seg i seng ganske tidlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juni 5, 2008 Share Skrevet Juni 5, 2008 Kanskje vi blir flere enn i fjor, 2007, 3-4 i felleskjøring. Håper det Vi var vel 4 stk. i fjor, men det var vel da BMW CCN var invitert til Porcheklubben sitt treff. "Sære" greier... Tror nok det blir bedre på søndag. Skal du innover da? Tenkte å få til det. Du? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 6, 2008 Share Skrevet Juni 6, 2008 Jepp. Tar nok turen ja. Kan kjøre sammen fra Melhus da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Har ikke sjans å bli med i morra. Håper det er noen som tar med kamera og er flittig å bruke det. Blir mange gromme biler å forevige både på bane og utstilling Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Jepp. Tar nok turen ja.Kan kjøre sammen fra Melhus da Ja,det kan vi gjøre Når ska vi møtes da, Esso'n? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 hva om vi sier at vi drar ca. kl. 11:00 fra ikea da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Jepp,,, vi kjører fra Ikea ca. 11.00 AC Schnitzer: Hva om vi sier 10.30 (senest) på Esso'n da? Håper på å få tatt en rask "shining" av bilen først. Litt opptatt med andre ting fortiden.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Jepp,,, vi kjører fra Ikea ca. 11.00AC Schnitzer: Hva om vi sier 10.30 (senest) på Esso'n da? Håper på å få tatt en rask "shining" av bilen først. Litt opptatt med andre ting fortiden.... Kl.10.30 på Esso ja:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Jepp. Snakkes da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juni 7, 2008 Share Skrevet Juni 7, 2008 Jepp.Snakkes da Kom noe i veien i morgen så tror ikke jeg rekker det dessverre. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Sorry gutter, kom akuratt hjem fra nedriggen på judas priest konserten, så jeg må nok prioritere noen ekstra timer søv foran felleskjøringen. Men kommer litt senere til lånke, med kamera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ole@Automote Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 før eller seinere så må jeg komme meg på en av disse treffene Veldig bra initiativ det her Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juni 8, 2008 Forfatter Share Skrevet Juni 8, 2008 Hei, ser det blir litt frafall? Håper de som kan, kommer idag. Ser ut som det blir fint vær og ett arti opplegg. Noen som var på Judas Priest i går? Skikkelig bra konsert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inline six Skrevet Juni 8, 2008 Share Skrevet Juni 8, 2008 Jeg kommer til ikean til 11:00 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå