EirikL Skrevet Juli 1, 2008 Share Skrevet Juli 1, 2008 Takstmannen va der i dag! Reell fare for at bilen blir kondemnert Kor æ finn den lekre, svarte CSL'en? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 1, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 1, 2008 Den står vell på EMM sport om jeg ikke tar helt feil. Skikkelig synd med cab'en. Hvis den blir kondem, hva kan du få igjen, og hvordan påvirker det forsikkringen? Ble de noen gang tatt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Juli 2, 2008 Share Skrevet Juli 2, 2008 Takstmannen va der i dag! Reell fare for at bilen blir kondemnert Kor æ finn den lekre, svarte CSL'en? Den sto utstillt på EMM Sport tidligere ja, men nå har eieren fra malvik hentet den hjem sto forøvrig til salgs for ca 250 om jeg ikke husker feil!! skal være M5 motor med turbo i den!! ca 450 hk på hjulene:) går vertfall bra! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 Vanskelig å si hva jeg får igjen om bilen blir kondemnert, men jeg taper nok ikke penger på det. Det har heldigvis ingenting å si for bonusen og siden det er FG-godkjent alarm på bilen, slipper jeg egenandelen på 4000 daler. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haavard Skrevet Juli 3, 2008 Share Skrevet Juli 3, 2008 CSLn hadde sist jeg så den M30 med twin turbo. Rå vogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 blir det noe aktivitet eller noe på søndag eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Mener da det. Har ikke hørt noe annet. Men Einar (ESveen) vet nok med sikkerhet. Det er hvis han ikke skal på jodlefestival i Bø i Telemark denne gangen Han har det jo med å dra på diverse obskure festivaler ingen har hørt om Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegar br. Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 haha Det jeg foresten mente, var om det var noe aktivitet etc på/etter treffet Noen her som vet om delelagre på steinker bil A/S har åpent lørdager? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet Juli 4, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2008 Treff Søndag 06/07-08 klokken 13.00 på Lidl (Rema?) på tiller. Etter at "der letze tyroler festival" pent ble lagt på hylla etter komentar fra EirikL, kommer jeg faktisk på treff søndag klokken 13.00. Nå skiller vi klinten fra hveten å ser hvem som kommer eller ikke Ser fram til å treffe likesinnede igjen. Jobber sammen nå Audifolk for tia... Tsk, tsk, tsk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Kommer jeg å, men med touring. Vært dårlig siste del av uka, så da ble 325IASC utsatt, naturlig nok. Men iallefall er det skilt på, kompressor er bestilt, vader og noe nytt i felgfronten... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 da begynner vi!!! jeg KOMMER:) neste? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 har foresten med meg han skraphandleren borti gata her!! mens han venter på at forsikringsfolka skal få ut fingeren Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Slo deg med 1 minutt Han han handleren lurer jeg på om jeg skal gi et tilbud Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 ikke naturlig nok!! sørgelig nok men bilen bli GRYM!!!!!!! når alt er ferdig og å kompressorlyden sniker seg frem *gleder seg* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EirikL Skrevet Juli 4, 2008 Share Skrevet Juli 4, 2008 Alle bud over 110K blir vurdert når bilen er på veien igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå