Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.


ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

  • Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Takstmannen va der i dag! Reell fare for at bilen blir kondemnert :cry: Kor æ finn den lekre, svarte CSL'en?

Den sto utstillt på EMM Sport tidligere ja, men nå har eieren fra malvik hentet den hjem :) sto forøvrig til salgs for ca 250 om jeg ikke husker feil!! skal være M5 motor med turbo i den!! ca 450 hk på hjulene:) går vertfall bra!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanskelig å si hva jeg får igjen om bilen blir kondemnert, men jeg taper nok ikke penger på det. Det har heldigvis ingenting å si for bonusen og siden det er FG-godkjent alarm på bilen, slipper jeg egenandelen på 4000 daler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener da det. Har ikke hørt noe annet. Men Einar (ESveen) vet nok med sikkerhet. Det er hvis han ikke skal på jodlefestival i Bø i Telemark denne gangen :lol: Han har det jo med å dra på diverse obskure festivaler ingen har hørt om :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Treff Søndag 06/07-08 klokken 13.00 på Lidl (Rema?) på tiller.

Etter at "der letze tyroler festival" pent ble lagt på hylla etter komentar fra EirikL, kommer jeg faktisk på treff søndag klokken 13.00. Nå skiller vi klinten fra hveten å ser hvem som kommer eller ikke :D

Ser fram til å treffe likesinnede igjen. Jobber sammen nå Audifolk for tia... Tsk, tsk, tsk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive

×
×
  • Opprett ny...