Sir Hofstad Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 vi kan da ta ett neste helg også!! alt skal bestandig være i tillegg til IKKE isteden for hehevi var ute i de sene timer i går å kikket på div lokasjoner for det perfekte treff Det vi la vekt på er fine omgivelser, at folk skal SE oss og at det skal være enkelt å finne frem til slutt landet vel vi vel på solsiden, helt mot blomsterbroen!! skal legge litt bilder fra i går kveld ettervert her! den første plassen vi kikket på var låst så vi har ingen mulighet for å komme oss inn den andre plassen var bare skjønn!! men der er er det ingen som ser oss... å det vil vi jo så vi landet på forsiden av vitalbygget, PEN plass belagt med brostein og konge beliggenhet med tanke på forbipasserende ellers så testet jeg bilen til hofstad i går OPPLEVELSE!!! 325`en er RÅ!! med det draget og den lyden (og uten taktrekk ) følte jeg at jeg satt i en STCC bil!! MORRO MORRO MORRO!!!!!! TAKKER Men blir vel gjort noe mer med den før jeg er fornøyd... STCC er morro OG vi snakker org B25... Tror Einar og Oxygen koste seg bak rattet på den også. Og hvem som toppet 230 kmh i natt? Ikke jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Har video. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trøndern Kim Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 Regner med jeg stiller.. Er bunnpris elgeseter åpen på søndager? Hvis ikke kan man jo ha treff på p-plassen der. Mange forbipasserende der som kanskje stikker innom og kikker.. Bare et forslag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 230 km/t huff det er fort det!! ikke bra med sånne folk ute i trafikken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 230 km/t huff det er fort det!!ikke bra med sånne folk ute i trafikken ;) He-he, vet ikke hvor det ble av video... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 230 km/t huff det er fort det!! ikke bra med sånne folk ute i trafikken ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rogern Skrevet August 1, 2008 Share Skrevet August 1, 2008 ingen som skal på lånke lørdag eller søndag da? jeg tenkte å lufte m3'n på lørdag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 vi har en liten plan om å dra en tur i dag Roger!! hvis du skal på banen med M3`en kan jo dagen bli riktig så spennende :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 Blir vi enige om treffsted? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 Regner med jeg stiller..Er bunnpris elgeseter åpen på søndager? Hvis ikke kan man jo ha treff på p-plassen der. Mange forbipasserende der som kanskje stikker innom og kikker.. Bare et forslag. Nei, trur ikke det. Men plassen der er jo grei ang. mange som passerer forbi. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 Jeg heller faktisk mot enten plassen v. ladejarlen eller vitalbygget bak solsiden som ALLSTAR sier. Sistnevnte fungerer kanskje best med tanke på at det kommer en del folk forbi, og at alle vet hvor det er, samt at det ikke er fartshumper eller noe i nærheten, slik at avt. M3'er og lave biler kan komme. Så om ingen har noe imot det tar vi det der. Enkelt og greit. Gjør om overskriften kl 18.00 ikveld om ingen har noen innvendinger. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 Bare for å ha sagt det så var 325 til J. en spesiell opplevelse. Kan ikke sette fingern helt på hva det er med den bilen, men fy faen så fort du har lyst til å kjøre. Det smeller, popper, vræler å gir en fartsfølelse du ikke får i nyere biler. Nytt interiør å få på taktrekket så har du en skikkelig arti bil! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ALLSTAR Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 litt bilder fra turen rundtomkring for å finne lokasjon:) de to første er fra vitalbygget de tre siste fra den andre lokasjonen der ingen ser oss:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aLan Skrevet August 2, 2008 Share Skrevet August 2, 2008 ja gutter... hvor blir treffet? må nesten bestemme dere som har vært å sett på plassene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ESveen Skrevet August 2, 2008 Forfatter Share Skrevet August 2, 2008 Hei, satt midt i middagen, så glemte tia litt. Treffet blir ved vitalbygget på solsiden. Regner med alle vet hvor dette er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå