Gå til innhold

BMW treff Trondheim. Bilder fra Lånke side 303-304.

ESveen
 Share

Anbefalte innlegg

vi kan da ta ett neste helg også!! alt skal bestandig være i tillegg til IKKE isteden for :) hehe

vi var ute i de sene timer i går å kikket på div lokasjoner for det perfekte treff :)

Det vi la vekt på er fine omgivelser, at folk skal SE oss og at det skal være enkelt å finne frem :)

til slutt landet vel vi vel på solsiden, helt mot blomsterbroen!! skal legge litt bilder fra i går kveld ettervert her!

den første plassen vi kikket på var låst så vi har ingen mulighet for å komme oss inn :) den andre plassen var bare skjønn!! men der er er det ingen som ser oss... å det vil vi jo :)

så vi landet på forsiden av vitalbygget, PEN plass belagt med brostein og konge beliggenhet med tanke på forbipasserende :)

ellers så testet jeg bilen til hofstad i går :)

OPPLEVELSE!!! 325`en er RÅ!!

med det draget og den lyden (og uten taktrekk :) ) følte jeg at jeg satt i en STCC bil!! MORRO MORRO MORRO!!!!!!

TAKKER :D

Men blir vel gjort noe mer med den før jeg er fornøyd...

STCC er morro 8)

OG vi snakker org B25...

Tror Einar og Oxygen koste seg bak rattet på den også.

Og hvem som toppet 230 kmh i natt?

Ikke jeg :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 4.6k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Regner med jeg stiller..

Er bunnpris elgeseter åpen på søndager? Hvis ikke kan man jo ha treff på p-plassen der. Mange forbipasserende der som kanskje stikker innom og kikker.. Bare et forslag.

Nei, trur ikke det. Men plassen der er jo grei ang. mange som passerer forbi.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg heller faktisk mot enten plassen v. ladejarlen eller vitalbygget bak solsiden som ALLSTAR sier. Sistnevnte fungerer kanskje best med tanke på at det kommer en del folk forbi, og at alle vet hvor det er, samt at det ikke er fartshumper eller noe i nærheten, slik at avt. M3'er og lave biler kan komme.

Så om ingen har noe imot det tar vi det der. Enkelt og greit.

Gjør om overskriften kl 18.00 ikveld om ingen har noen innvendinger. :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare for å ha sagt det så var 325 til J. en spesiell opplevelse. Kan ikke sette fingern helt på hva det er med den bilen, men fy faen så fort du har lyst til å kjøre. Det smeller, popper, vræler å gir en fartsfølelse du ikke får i nyere biler.

Nytt interiør å få på taktrekket så har du en skikkelig arti bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...