G-A Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 Virkelig en pen e46! Ser de må senkes en del for at de skal begynne å bli lave forran.. Pleier du å stå ved bygg 3 ved Siemens forresten? Synes jeg så en veldig lik din som stod der.. Det er kanskje ikke så mange e46 i trønderlag med de felgene og i Estoril blau..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 22, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 22, 2007 Jepp. Har parkert endel forran bygg 3 ja. Jobber der vettu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 25, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 25, 2007 Bor ikke langt fra Råkvåg men kom meg desverre ikke på Åge... Det var synd... for det var skikkelig bra på Vågen. Hvor kommer så du fra da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet Juli 29, 2007 Share Skrevet Juli 29, 2007 Bor ikke langt fra Råkvåg men kom meg desverre ikke på Åge... Det var synd... for det var skikkelig bra på Vågen. Hvor kommer så du fra da? Kommer fra Bjugn. Send meg en PM neste gang du er i nærheten så kanskje jeg får tatt en nermere titt på bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Juli 31, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 31, 2007 Jepp. Skal rope ut jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Virkelig nydelig bil! Hvilken motor har du egentlig? Hvor brede er felgene dine og hva slags gummi kjører du på? Vurderer like, bare i 18" og klarer ikke helt å bestemme meg for om jeg skal ha 8.5" eller 10" bak med 225 eller 255. Er redd det kan bli sporete med 255 og subbing når jeg monterer Eibach 30/25 fjærer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AC Schnitzer Skrevet Juli 31, 2007 Share Skrevet Juli 31, 2007 Kommer fra Bjugn. Passerte Bjugn 2 ganger på fredagen. Vet du om det er noen her inne som eier den plommerøde E36-en som står utenfor sporten, under Rema på Brekstad? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Har fått endel PM'er om bilen, derfor legger jeg ut litt mer info her : Bilen er en 2002 mod. Individual. 320i (M54 170HK) Estoril blå. Full sportspakke (understell, eksteriør og interiør). Kjøpte bilen av henrikE30 her på forumet. Jeg har senket den med FK justerbart, kjøpt på 19" BBS hjul ( 8,5 x 19 ). Fått lagt solfilm samt noe annet småtteri. Flere har spurt, men bilen er ikke for salg, men dersom noen er veldig interessert så er det bare å kontakte meg på PM Legger ut noen bilder til med det samme jeg er igang : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Nok en gang; Nydelig bil! Men er det ikke en -03? Kom ikke faceliften som 2003-modell. Hvis din er registrert sent i -02, så er det en -03. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet August 3, 2007 Forfatter Share Skrevet August 3, 2007 Helt rett R Andersen! Registrert første gang 12.2002. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
T.R.Melum Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Beundrer deg skikkelig den fargen der!! Kommer fra Bjugn. Passerte Bjugn 2 ganger på fredagen. Vet du om det er noen her inne som eier den plommerøde E36-en som står utenfor sporten, under Rema på Brekstad? Ja, jeg har sett den stått der i det siste. Men vet ikke hvem sin det er. Tror det er et turbo-bygg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Noe så perfekt.. Har du tona siderutene fremme? Hvor mye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dirty Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 vanvittig deilig slik en vil jeg ha når jeg blir Familie fyr! men har enda endel dekk å spinne vekk før den tid! men kjøper den om 5-6 år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.C.V Skrevet August 3, 2007 Share Skrevet August 3, 2007 Nydelig bil Nydelig farge Rett og slett perfekt touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjojoh Skrevet August 4, 2007 Share Skrevet August 4, 2007 Gratulerer! Meget fin utgave av arten. Har samme modell men 320dat. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå