bmwomar Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Meget pen bil, men hvorfor har du en vw nøkkel på nøkkelringen din??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Meget pen bil, men hvorfor har du en vw nøkkel på nøkkelringen din??? Hvis du ser her, så er P.I.B ihugga VW entusiast . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John H Skrevet Desember 19, 2007 Share Skrevet Desember 19, 2007 Utrolig pen bil dette her! Men det mangler rails jo!? Ser litt naken ut syns eg..ellers har du jo råe sommerfelger Og kunne tenkt meg slike vinterfelger eg også..ønske meg til jul Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dan318i Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Kjempe fin bil! ser nå hvorfor jg må ha tåkelys;D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Jaha? Det får vi komme tilbake til Vurderer en E46 touring til året, så da hadde jo din vært interessant! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
larserso Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 larserso; Ordentlig vinter? I dag gikk temperaturen fra minus 10, og opp til pluss 5 på få timer... He-he... Det er ikke ordenltig vinter nei Såg ut til å være det på bildene i hvertfall. Kan knapt vente til å komme til kaldere strøk i morgen og vaske bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Desember 20, 2007 Forfatter Share Skrevet Desember 20, 2007 Meget pen bil, men hvorfor har du en vw nøkkel på nøkkelringen din??? Hehe... Synes det er rart at ingen har kommentert det før Nøkkelen på bildet passer i Jettan til fruen, og som Steffan C sier så er jeg ihugga VW entusiast R Andersen; Vi får vel ta en diskusjon på det til sommeren da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
R Andersen Skrevet Desember 20, 2007 Share Skrevet Desember 20, 2007 Det høres bra ut! Og siden du er en så ihuga VW-entusiast, så skal du få en utrolig sliten Passat i innbytte.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Share Skrevet Februar 3, 2008 Har ikke bruk for en sliten Passat nei. Jettan sa takk for seg her om dagen, så da ble det til at jeg kjøpte en 94mod. Golf Stv. til fruen... Kjempebil?!?! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Februar 3, 2008 Share Skrevet Februar 3, 2008 Hallo! Lånte noen bilder av deg jeg P.I.B til E-46 bildetråd.. Synes du har en rå touring som fortjener all den oppmerksomhet den kan få Synes ikke touringer er det peneste egentlig, men denne! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Mars 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2008 Jaha? Det får vi komme tilbake til Vurderer en E46 touring til året, så da hadde jo din vært interessant! Ja? Jeg vurderer faktisk å selge den nå. Fruen mener vi trenger større bil, men jeg er selvsagt ikke enig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ivlund Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Uansett salg eller ikke, så er dette en NYDELIG E46 toring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
anders87 Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 En av de råeste touringene jeg har sett! Rett og slett nydelig! *skulle ønske jeg hadde dame og ett barn nå* Hehehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw-E30 Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Meget pen bil, fargen er utrulig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mars 30, 2008 Share Skrevet Mars 30, 2008 Ufattelig fin bil.. Men du har ikke vurdert clubsport splittere på fronten? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå