Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Utrolig pen bil dette her! Men det mangler rails jo!? Ser litt naken ut syns eg..ellers har du jo råe sommerfelger :wink: Og kunne tenkt meg slike vinterfelger eg også..ønske meg til jul [-o<

Skrevet

larserso; Ordentlig vinter? I dag gikk temperaturen fra minus 10, og opp til pluss 5 på få timer... :)

He-he... Det er ikke ordenltig vinter nei :( Såg ut til å være det på bildene i hvertfall. Kan knapt vente til å komme til kaldere strøk i morgen og vaske bil :)

Skrevet
Meget pen bil, men hvorfor har du en vw nøkkel på nøkkelringen din??? :shock:

Hehe... Synes det er rart at ingen har kommentert det før :)

Nøkkelen på bildet passer i Jettan til fruen, og som Steffan C sier så er jeg ihugga VW entusiast :wink:

R Andersen; Vi får vel ta en diskusjon på det til sommeren da :)

Skrevet

Det høres bra ut! :wink: Og siden du er en så ihuga VW-entusiast, så skal du få en utrolig sliten Passat i innbytte.. :lol:

• 1 month later...
Skrevet

Har ikke bruk for en sliten Passat nei. Jettan sa takk for seg her om dagen, så da ble det til at jeg kjøpte en 94mod. Golf Stv. til fruen... Kjempebil?!?! :)

Skrevet

Hallo! Lånte noen bilder av deg jeg P.I.B til E-46 bildetråd..

Synes du har en rå touring som fortjener all den oppmerksomhet den kan få :) Synes ikke touringer er det peneste egentlig, men denne! :love:

• 1 month later...
Skrevet

Jaha? Det får vi komme tilbake til :)

Vurderer en E46 touring til året, så da hadde jo din vært interessant! :)

Ja? Jeg vurderer faktisk å selge den nå. Fruen mener vi trenger større bil, men jeg er selvsagt ikke enig... :wink:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...