P.I.B Skrevet Juli 30, 2008 Forfatter Share Skrevet Juli 30, 2008 Takker. Hei! Lurer på om du har måttet justere camber på bakhjulene etter at du senket bilen? Tok en vanlig 4 hjulskontroll på den en stund etter at senkesettet var montert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 30, 2008 Share Skrevet Juli 30, 2008 Herregud P.I.B, du må ikke finne på å gjøre noe mer med denne BMW'n. For dette er et perfekt eksemplar av E46 Touring . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hjelen Skrevet August 10, 2008 Share Skrevet August 10, 2008 Nice bil Sinnsykt fin farge:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
børge Skrevet Oktober 4, 2008 Share Skrevet Oktober 4, 2008 heisann.. hvor mye måtte du betale for å få sota rutene? skulle gjort det på min e46 oxo men syns de var litt ufine på prisen her nede... 8500 vis rutene ble levert ferdig skrudd ut..=( SINNSYKT fin bilen din va... =) skikkeli fin farge kombinasjon.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fredrikrb Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 Denne touringen her er perfekt. Love it! Ser utrolig bra ut uten takrails. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
plugg69 Skrevet Oktober 5, 2008 Share Skrevet Oktober 5, 2008 helt enig.. har ikke rails på min heller.. blir lavere og råere uten rails=) såg forresten en estoril e46 touring med facelift i fagernes sentrum sist helg, da jeg var å henta flyttelass.. men den hadde lakkerte lister og hellakkert bakfanger,, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Torek Skrevet Oktober 8, 2008 Share Skrevet Oktober 8, 2008 Det går ann å kjøre fin bil og likevel ha plass til hele familien..det er iallefall denne et godt eksempel på! Nydelig Touring! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet Oktober 9, 2008 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2008 heisann.. hvor mye måtte du betale for å få sota rutene? skulle gjort det på min e46 oxo men syns de var litt ufine på prisen her nede... 8500 vis rutene ble levert ferdig skrudd ut..=( SINNSYKT fin bilen din va... =) skikkeli fin farge kombinasjon.... Hei. Jeg betalte ca. 4500,- hvis jeg ikke husker helt feil. Da tok de ut alle rutene etc. og resultatet ble 100%. Hurtigruta Carglass (tr.heim) som la filmen, og jeg får ganske bra priser der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Richie85 Skrevet Oktober 11, 2008 Share Skrevet Oktober 11, 2008 Nydelig vogn! Trenger vel ikke si noe mer enn det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gaasen Skrevet Januar 15, 2009 Share Skrevet Januar 15, 2009 Lurer på bredde og innpress på framhjula? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 3, 2009 Forfatter Share Skrevet April 3, 2009 Sorry for sent svar gaasen, men har ikke vært så aktiv her den siste tiden. (kommer sterkt tilbake nå) Felgene på framhjula er 8,5" og et 35. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brættis Skrevet April 12, 2009 Share Skrevet April 12, 2009 Godt å se deg tilbake P.I.B. Lenge siden sist nå. Blir du å se på treff i starten av mai? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
P.I.B Skrevet April 12, 2009 Forfatter Share Skrevet April 12, 2009 Hey Brættis! Er det bmwccn treff på lånke da eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå