Gå til innhold

BMW Business CD vs. uorginal?


Anbefalte innlegg

har nylig kjøpt en e34 med hi-fi pakken med forsterker i bagasjerommet og 10 høyttalere.

den orginale business spilleren er byttet ut med en clarion drx6675rz en gang i tiden.

var elendig lyd helt til jeg fannt ut at det var helt feil kobla bak cd spillern.

etter at jeg kobla rett så ble jeg faktisk ganske imponert over lyden i dette gamle orginal anlegget.

eneste problemet nå er at jeg synes ikke den clarion spillern passer inn i interiøret i bilen, og jeg har lyst til å få tak i en orginal spiller(bmw business)

noen som vet hvor bra lyd det er i en slik spiller i forhold til noe tilsvarende det jeg har nå?

og er det mulig å få tak i kontakten som skal inn i spilleren?

den er nemmelig klippt av og erstattet med en slik vanlig iso plugg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå¨har ikke jeg noe erfaring me clarion sine spillere, men som regel er de fleste nye cd-spillerne bedre lyd i en de originale bmw spillerne, men selfølgelig det ser penere ut med original spiller.

Ser greitt ut med uorginal spiller i E34, jeg hadde en i min med sort front/display og det så helt clean ut, på E39 ser det bedre med orginal

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå¨har ikke jeg noe erfaring me clarion sine spillere, men som regel er de fleste nye cd-spillerne bedre lyd i en de originale bmw spillerne, men selfølgelig det ser penere ut med original spiller.

Ser greitt ut med uorginal spiller i E34, jeg hadde en i min med sort front/display og det så helt clean ut, på E39 ser det bedre med orginal

Jepp, vet. Ikke farlig å ha uoriginal spiller på de gamle bilene for det bryter ikke så mye med designet på dashbord. Men Det blir helt feil i de nyere som eks: E46 og E39

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...