Arild G. Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 har nylig kjøpt en e34 med hi-fi pakken med forsterker i bagasjerommet og 10 høyttalere. den orginale business spilleren er byttet ut med en clarion drx6675rz en gang i tiden. var elendig lyd helt til jeg fannt ut at det var helt feil kobla bak cd spillern. etter at jeg kobla rett så ble jeg faktisk ganske imponert over lyden i dette gamle orginal anlegget. eneste problemet nå er at jeg synes ikke den clarion spillern passer inn i interiøret i bilen, og jeg har lyst til å få tak i en orginal spiller(bmw business) noen som vet hvor bra lyd det er i en slik spiller i forhold til noe tilsvarende det jeg har nå? og er det mulig å få tak i kontakten som skal inn i spilleren? den er nemmelig klippt av og erstattet med en slik vanlig iso plugg.
Patrick B Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 Nå¨har ikke jeg noe erfaring me clarion sine spillere, men som regel er de fleste nye cd-spillerne bedre lyd i en de originale bmw spillerne, men selfølgelig det ser penere ut med original spiller.
Haug530D Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 Nå¨har ikke jeg noe erfaring me clarion sine spillere, men som regel er de fleste nye cd-spillerne bedre lyd i en de originale bmw spillerne, men selfølgelig det ser penere ut med original spiller. Ser greitt ut med uorginal spiller i E34, jeg hadde en i min med sort front/display og det så helt clean ut, på E39 ser det bedre med orginal
Patrick B Skrevet Juli 15, 2007 Skrevet Juli 15, 2007 Nå¨har ikke jeg noe erfaring me clarion sine spillere, men som regel er de fleste nye cd-spillerne bedre lyd i en de originale bmw spillerne, men selfølgelig det ser penere ut med original spiller. Ser greitt ut med uorginal spiller i E34, jeg hadde en i min med sort front/display og det så helt clean ut, på E39 ser det bedre med orginal Jepp, vet. Ikke farlig å ha uoriginal spiller på de gamle bilene for det bryter ikke så mye med designet på dashbord. Men Det blir helt feil i de nyere som eks: E46 og E39
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå