Arild G. Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 har nylig kjøpt en e34 med hi-fi pakken med forsterker i bagasjerommet og 10 høyttalere. den orginale business spilleren er byttet ut med en clarion drx6675rz en gang i tiden. var elendig lyd helt til jeg fannt ut at det var helt feil kobla bak cd spillern. etter at jeg kobla rett så ble jeg faktisk ganske imponert over lyden i dette gamle orginal anlegget. eneste problemet nå er at jeg synes ikke den clarion spillern passer inn i interiøret i bilen, og jeg har lyst til å få tak i en orginal spiller(bmw business) noen som vet hvor bra lyd det er i en slik spiller i forhold til noe tilsvarende det jeg har nå? og er det mulig å få tak i kontakten som skal inn i spilleren? den er nemmelig klippt av og erstattet med en slik vanlig iso plugg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Nå¨har ikke jeg noe erfaring me clarion sine spillere, men som regel er de fleste nye cd-spillerne bedre lyd i en de originale bmw spillerne, men selfølgelig det ser penere ut med original spiller. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haug530D Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Nå¨har ikke jeg noe erfaring me clarion sine spillere, men som regel er de fleste nye cd-spillerne bedre lyd i en de originale bmw spillerne, men selfølgelig det ser penere ut med original spiller. Ser greitt ut med uorginal spiller i E34, jeg hadde en i min med sort front/display og det så helt clean ut, på E39 ser det bedre med orginal Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 15, 2007 Share Skrevet Juli 15, 2007 Nå¨har ikke jeg noe erfaring me clarion sine spillere, men som regel er de fleste nye cd-spillerne bedre lyd i en de originale bmw spillerne, men selfølgelig det ser penere ut med original spiller. Ser greitt ut med uorginal spiller i E34, jeg hadde en i min med sort front/display og det så helt clean ut, på E39 ser det bedre med orginal Jepp, vet. Ikke farlig å ha uoriginal spiller på de gamle bilene for det bryter ikke så mye med designet på dashbord. Men Det blir helt feil i de nyere som eks: E46 og E39 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå