Sir Hofstad Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 https://shop.bmwgroup.com/is-bin/INTERS ... yName=LIFE He-he... Tipper mine to gutter på 2 1/2 hadde vært fornøyd med sånne Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffan C Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Har to bøller her i huset, som også hadde satt pris på disse . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Har også sett Z3 som elektrisk lekebil på den størrelsen, med automatgirspak på høyrehånda for å skifte mellom P-R-N-D Det jeg hadde da jeg var liten var en gul liten 4-hjulsmotorsykkel med plasthjul (som bråkte og bare spann når man skulle noen steds) og elektrisk trekk på ETT av bakhjula bare.. Livsfarlig sak.. Og vant en rød tråbil også en gang (noe porche lignende greier..) i en brelett konkurranse. Morsomt for de små dette her, og en skal jo tidlig krøkes Forsåvidt ikke så lenge siden jeg var liten selv da men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2007 Ja Mine har kjent igjen BMW emblemet i et halvt år snart. La merke til det da vi gikk forbi e BMW-mc og han ene sa BME, og peika på rondellen... (Vanskelig med denne W.) Kjører vi rundt så sitter de og sier fra når de ser en BME, og de vet når vi kjører Opel, og når vi kjører BME. Har holdt på med kameratene sine og mine og de har jo vært med verkstedet og blitt preget av faren. Sitter vi og ser på nettet på bilder av BME, vet de forskjellen, alle andre BME enn sølvfarget er BME, og de sølvfargete er pappa sin. Herlig disse ungene Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Azeton Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Det MÅ du filme! og legge ut eller noe.. Akkurat som lillebroren min på 3år som vet alt om hvor alle leketøysbutikker ligger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZyWiz Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Ja sant, er ikke kommet så langt enda at jeg har fått egne små. men har rimelig små søsken. å de har lært å kjenne igjen en BMW. Ute på tur så peiker de og teller BMW'er de ser, hehe! "Han Bror har en Svart BMW" Så er det visstnok litt stas og skryte til venninnene. F.eks når jeg kom hjem med denne midt på natta i vinter, da kom hun eldste inn døra og spurte hvem det var sin BMW som sto uttafor, hehe! Hadde da bytta ut en E34 med E46n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Patrick B Skrevet Juli 16, 2007 Share Skrevet Juli 16, 2007 Hehe, husker lillesøstern min ble opplært av meg hva som det riktige bilmerket er, hun sa også "bme. Spurte henne hele tiden hvilket merke det var når vi så en, hun svarte med en gang "Bme" Artig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sir Hofstad Skrevet Juli 16, 2007 Forfatter Share Skrevet Juli 16, 2007 Det MÅ du filme! og legge ut eller noe.. Akkurat som lillebroren min på 3år som vet alt om hvor alle leketøysbutikker ligger Kan filme jeg hvis noen kan fortelle meg hvordan jeg legger ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå