ducky Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 Kan legge til at du kan beholde det tyske eksportskiltet, altså den med rødt felt med angitt dato. Jeg fikk beholde mine, bare si du tar vare på det som suvenir Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 19, 2007 Share Skrevet Juli 19, 2007 kjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 http://www.toll.no/templates_TAD/Regist ... anguage=NO er bilen beregna i den prisen? får så si 18 tusen lavere der en på autodb kalkulatoren og toll.no, men vist bilen ikke er innberegna blir den igjen skamdyr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 ps: autodb kalkulatoren kan brenne fant nettop ut at jeg måtte betale 88 tusen istedenfor 68 tusen for bilen jeg skal importere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
robel Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 ps: autodb kalkulatoren kan brenne fant nettop ut at jeg måtte betale 88 tusen istedenfor 68 tusen for bilen jeg skal importere Har vært oppi akkuratt det samme som deg... Jeg skulle åsså hente en E30 m-tech 2 i fra tyskland, men jeg ga opp hele driten. Både pga at jeg ikke fatta alt, og fordi jeg fikk aldri helt svar på hvor mye det vile koste meg. Fikk forskjellige svar over alt... Hadde vært mye lettere å finne en i norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 ja men jeg har overført pengene alt, henter den til onsdag :\ wee *Spare til avgifter* heldigvis er det 4mndr til jeg kan ta oppkjøring igjen enda så går, men alikavell irriterandes. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjørn e21 Skrevet Juli 20, 2007 Share Skrevet Juli 20, 2007 skal du ikke og få den tyske momsen igjen når du eksporterer bil ut fra eu.?dette er alle tyske bilselgere klar over , men vet gjerne ikke at norge ikke er et eu land. de får 19% igjen av kjøps prisen av staten hvis bilen de selger eksporteres ut fra eu. derfor skal denne summen overføres til deg som kjøper, etter eksporten, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen M33 Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 skal du ikke og få den tyske momsen igjen når du eksporterer bil ut fra eu.?dette er alle tyske bilselgere klar over , men vet gjerne ikke at norge ikke er et eu land. de får 19% igjen av kjøps prisen av staten hvis bilen de selger eksporteres ut fra eu. derfor skal denne summen overføres til deg som kjøper, etter eksporten, Det gjelder leasing og firmabiler. Tviler på om man greier å finne en E30 som oppfyller disse kriteriene. 88.000,- for en E30 325i M-tech med den kilometerstanden, er det så ille da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sandersen Skrevet Juli 21, 2007 Share Skrevet Juli 21, 2007 Nei men et lite slag i tryne når jeg alt har betalt bilen og finner ut at jeg må ut med 20k til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå