Gå til innhold

Importere bmw fra tyskland - How?

Mauro
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ps: autodb kalkulatoren kan brenne :cry: fant nettop ut at jeg måtte betale 88 tusen istedenfor 68 tusen for bilen jeg skal importere

Har vært oppi akkuratt det samme som deg... Jeg skulle åsså hente en E30 m-tech 2 i fra tyskland, men jeg ga opp hele driten. Både pga at jeg ikke fatta alt, og fordi jeg fikk aldri helt svar på hvor mye det vile koste meg. Fikk forskjellige svar over alt... Hadde vært mye lettere å finne en i norge ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ikke og få den tyske momsen igjen når du eksporterer bil ut fra eu.?dette er alle tyske bilselgere klar over , men vet gjerne ikke at norge ikke er et eu land. de får 19% igjen av kjøps prisen av staten hvis bilen de selger eksporteres ut fra eu. derfor skal denne summen overføres til deg som kjøper, etter eksporten,

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skal du ikke og få den tyske momsen igjen når du eksporterer bil ut fra eu.?dette er alle tyske bilselgere klar over , men vet gjerne ikke at norge ikke er et eu land. de får 19% igjen av kjøps prisen av staten hvis bilen de selger eksporteres ut fra eu. derfor skal denne summen overføres til deg som kjøper, etter eksporten,

Det gjelder leasing og firmabiler. Tviler på om man greier å finne en E30 som oppfyller disse kriteriene.

88.000,- for en E30 325i M-tech med den kilometerstanden, er det så ille da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...