Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Tok meg en liten tur til vippetangen med dama idag for å slappe av litt ved havet og i det jeg kommer dit for jeg øye på svart bmw e36 med polske skilter. ble 100% sikker på at de kommer til å komme etter meg, og det gjorde dem. De parkerte ved siden av meg. Jeg visste at de pønsket på no. Gikk ut av bilen og ca 10 meter bort og snur meg tilbake så ser jeg pænchoden ta bilde av felgene på bilen min, jeg går bort og spørr hvorfor tar du bilde av felgene mine?, og seff kan de ikke norsk og svarer på engelsk "nice wheel, nice wheel" etter å ha diskutert og bet dem om å ikke gjøre det gikk jeg litt bort igjen så startet de bilen og rygget. da visste jeg at nå skal de ta reg nr. skrev opp reg nr dems også men vet ikke hva det hjelper etter at dem har slått til. skjedde ca kl. 21:23.

tror ikke jeg får sove inatt!

• Svar 35
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Skaff låsebolter, parker klin intill en vegg med ene siden. Ligg klar med balltre og et par kompisser. Gi pakket en leksjon de sent glemmer!

Skrevet

Låsebolter er et must når man skal ha gromm-felgene i fred. Men ikke biltema låsebolter, da alle låseboltene er lik.. ergo har du kjøp ditt eget sett så kan du låse opp alle andre biltema sett. genialt!

Skrevet
Veit dei kor du bur då?

Bosted finner de ut ved å sende "regnr" til 2282.

Da får de fullt navn og kommune. En liten tur innom gulesider, så vet de hvor han bor. :x

Men siden du har sett både dem og registreringsnummeret deres og gjennomskuet planen deres, er de bra dumme hvis de kommer å stjeler hjulene.

Skrevet

Det beste du gjør er enkelt og greit å plassere bilen der de fulgte etter deg og knipsa de bildene, så skal du og gjerne noen kompanjonger ligge litt i skjul, så skal du se at iløpet av natta vil de komme forbi for å se etter bilen, og ser de den da og stopper opp og tar frem verktøy og begynner å nærme seg bilen/felgene, så gir dere de juling de sent vil glemme, før dere putter de i bilen (e) sine og ber de til helvette å komme seg VEKK!

Da vil de i allefall ikke prøve seg på DEN bilen mer!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...