Gå til innhold

Notodden i flammer.!

Deep Dish
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 67
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå kjenner ikke jeg de lokale forholdene i Notodden, men om de ønsket gågate i sentrum så kan vel ikke det være noe problem?

Synes det er greit med gågater i sentrum jeg, hva skal man med bil der igrunnen?

Lage opptøyer fordi en sentrumsgate blir gågate høres jo helt meningsløst ut.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er rett og slett barnslig oppførsel! Hvorfor MÅ de råne?! Og hvorfor MÅ de råne akkurat der!? Aldri helt skjønt dette fenomenet med råning....

Hva er egentlig greit med tanke på råning eller annet arrangement med bil kollone ? (I disse miljø tider/alder er jo ingen form for bruk av bil fornuftig).

Var med på telemarks tur i regi av bmwccn telemark da jeg la merke til en bilfører som kom imøte ristet på hode når vi der kom enn 20 bmw`er på rekke når vi nærmet oss Notodden.

Så svar til spm hvorfor må de råne: vel, husker selv hvor stort det var å kunne kjøre litt rundt omkring når jeg fikk lappen for sjekke trøkke der ute. Men å kjøre opp og ned samme gata titalls ganger var ikke helt min greie men.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå har det vært råning opp og ned den gata i alle år. Har vært flere ganger opp for å se på livet der og er like bra vær gang. Og når man bor ut på landet er det ikke så mange andre steder å råne enn i sentrum. Er jo ikke noe gøy å kjøre opp og ned en riksvei med skog på begge sider. Har inntrykket av meste parten av folka fra notodden støtter rånerene. Men pga at noen få sånne miljø og sosialist folk skal leke politikere og ødelegge rånerene så blir gata stengt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja herregud. Få brent dekk.. Bra at noen gjør noe i hvertfall. Hjelper hvertfall ingenting å ikke gjøre no.. Og om det ikke hjelper noe å brenne dekk heller, så vet man i hvertfall at folk ikke liker det som skjer. Men hører noen på ungdommen? Nei.. Og så jo reportasjen på TV! De spurte jo bare gamle damer og sånn om hva de syntes om "råning" opp og ned gata.. Det er jo ikke rart man får de svara man får..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

er jo ikke akurat en stor plass. og med det bilmiljøet som er der oppe skjøner jeg at de tyr til drastiske metoder. støtter ikke alt dem har gjort men syns det er greit at dem kjører koloner osv. de kunne klart seg med og fyre opp en 3-4 dekk i gata der og ikke fyra opp hele fylinga.

er sjøl godt over 30 og kan godt råne litt en lørdag i ny og ne. selv om det blir skjeldnere og skjeldnere men det skyldes sikker mye kobbing kjering og 2 unger.

tengte faktisk og ta meg en lørdag opp der når bilen er fedig for og skjekke ut plassen, det er jo mye feite biler.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

At rånerne gjør tiltak sjønner jeg men som tallsmannen for Notodden rånerne på tv2 sa igår kveld tok avstand fra brenning av dekk syntes jeg var veldig fornuftig.

Syntes uansett om enn blir hørt eller ikke blir drøyt når enn setter andre for ubehageligheter,skadeverk og idioti. Lenk heller sammen bilene der annen trafikk blir uberørt så er det greit.

Nå etter siste nyheter på tv2 så har politiet tatt helt av der med jern ring og helikopter noe jeg tror vil provisere mere. Så syntes da at det er helt greit om folk fra andre steder råner en tur innom i sympati. Vel dette var egne meninger da. Selv blir jeg hjemme, ikke min kamp (+30);-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er på tide jeg at Ola Dunk og hans venner faktisk setter foten ned og sier nei. Synd det ikke er flere enkeltpersoner som setter i gang aksjoner mot ordensmakten når de er i mot de vedtakene de slutter.

Måten og aksjonere på kunne godt vært annerledes, men alikevel.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå ser vel de fleste på midtøsten når det der er aksjoner så enn skal vel ikke her i norge senke seg på samme nivå. Mange kansje ler men skal ikke lenger enn oppstanden for fagbevegelsen når det gjelder kaste stein i norge for rettighetter , noe vi idag av nytter godt av. Men idagens samfunn syntes jeg brenning,hærverk, og utsette andre for ubehagligher og hindringer vekker liten sympati fra min del. Andre måter gjøre ting bedre på både fra rånerne og myndigheter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er greit med mer publikumsvennlige sentrumsgater jeg. Greit der det er samlet flere butikker å kunne gå litt friere uten biltrafikk. De kan vel råne fra Shell på toppen og ned til rundkjøringa den veien i stedet, på utsiden av storgata. MÅ vel ikke råne opp og ned hovedgata?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...