pepsi Skrevet Juli 17, 2007 Skrevet Juli 17, 2007 Hei.. Akkurat kjøpt meg en 320d 2003 model. Til nå er jeg meget fornøyd. Men har en rekke spørsmål som jeg håper jeg kan finne noen svar på her. For det første er det en del ting jeg har lyst til å bytte utbedre: Samboer skulle på død og liv ha lyst skinn, noe som viste seg vanskelig å finne, og når vi fant den måtte vi kompansere ved å velge en bil med manuelt klima. Nå ser jeg på Koed at mann kan kjøpe Autoklima for å montere på det manuelle klima for drøyt 3000,- noen som har prøvd det?? Videre har bilen gule blinklys i hovedlyset og på skjermen. Noen som vet hvor jeg finner hvite blinklys, på koed har ser det ut som de ikke har til faceliften. Vurderer også å trimme litt, noen som har noe erfaring med TSracing?
lillepål Skrevet Juli 17, 2007 Skrevet Juli 17, 2007 grattis med ritig valg av bil.. gsbildeler.no har nok helt sikkert andre blinklys til deg;)
Haug530D Skrevet Juli 17, 2007 Skrevet Juli 17, 2007 Ebay er også en fin plass med hensyn til både klima og blinklys, også andre deler i tilegg er jo dollaren ganske lav for tiden
e46diesel Skrevet Juli 17, 2007 Skrevet Juli 17, 2007 jeg har brukt bb racing som er underlevrandør til ts racing, er meget fornøyd med omprogrammeringen de gjord på min bil. blinklys har gs inne, både framme og side blink. Karl Rune
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå